Roken

Ik ben vorige maand gestopt met de pil, maar het stoppen met roken wil niet echt lukken nog. Zodra ik wist dat ik zwanger was van de eerste ben ik gestopt met roken, maar helaas ben ik weer begonnen toen hij 3 maanden was...

Roken jullie en stoppen jullie pas als je zwanger bent of ben je nu al bezig met stoppen? En natuurlijk hoe gaat het stoppen je af?
Zoals al gezegd wil het bij mij nog niet echt lukken, maar ik stop hoe dan ook als ik zwanger ben. Dan MOET het gewoon van mezelf!!!!!

Kan niet zeggen, ben al een paar jaar van t roken af...
Rookte een pakje per dag en heb er weinig moeite mee gehad, dus het kan wel!
Tip: ik had altijd een pakje binnen handbereik ook de eerste tijd dat ik helemaal vanaf was, dan is het makkelijker.

SUCCES
Lucia

Hoi Wendy,
Ik weet precies hoe je je voelt !!
Stoppen met roken is echt zoooo moeilijk
Ik ben ook al een hele tijd bezig met proberen te stoppen met roken.
Ik kan het niet roken volhouden tot ik weer ergens kom waar mensen roken en dan kan ik gewoon niet niet roken.
Ook op mijn werk (werk ik de gehandicaptenzorg) dus daar rookt zo'n beetje 3 kwart van de collega's en 3kwart van de clienten !
erg handig dus..
Ik heb nu net vorige week nicotine pleisters gekocht.. ik hoop dat het mij daarmee lukt, maar ik wacht nog even af of ik wel/ niet ongesteld wordt, aangezien je die niet mag gebruiken als je zwanger bent.
Als ik zwanger ben stop ik zowiso met roken, aangezien ik weet hoe slecht het is voor de baby.
heel veel succes met het stoppen..
groetjes Sandra

hoi ik weet hoe moeilijk het is en ik heb ook altijd gezegt dat ik zou stoppen als ik zwanger was maar moet heel eerlijk bekennen en ik weet dat het door en door slecht is is dat ik bij de eerste wel nog 4 sigaretten op een dag rookte wel hele lichte kent light geen excuus maar heb het wel gedaan ik zou als ik nu weer in verwachting mocht raken wel willen stoppen. ik rookte daarvoor wel een pakje op een dag en mijn vriend rookt ook.

groetjes dominique

Toen ik bij de verloskundige kwam vroeg hij of ik rookte, toen zei ik dus heel trots dat ik gestopt was zodra de test positief was en er werd toen gewoon gezegd dat ik misschien beter een paar sigaretten per dag kon blijven roken ivm stress, dat schijnt nog slechter te zijn!
Maar ja ik had geen stress ervan dus heb mijn hele zwangerschap geen sigaret aangeraakt! Hoop dat het nu weer gaat lukken als het zover is!

Hallo,

Ben inmiddels alweer 5 weken gestopt!!! Direct zelfde dag als laatste pil ook direct laatste sigaret! Rookte een pakje per dag, en dat 15 jaar al!!! Het gaat me goed af wel een paar kilo gegroeid maar dat neem ik maar voor lief, tis voor een goed doel!!! Ik weet dat het vooral de eerste wekene erg slecht is voor een baby, dus wanneer je stopt als je eenmaal zwanger bent ben je eigenlijk al te laat aangezien de eerste paar weken het belangrijkste word aangemaakt bij een kindje!
Dit is denk ik dan ook de reden dat het me makkelijk afgaat met die gedachte, ik doe het niet alleen voor mezelf maar ook direct voor het kindje, wanneer die dan ook maar mag komen!

Ik drink erg veel water, elke keer trek in sigaret is glas water! En nu ik 5 weken verder ben zijn er dagen bij dat ik amper aan een sigaret denk!!!

Succes allemaal!!!

Groetjes Roos

hallo allemaal
ik zit nu in de tweede ronde voor ons eerste wondertje,ik zou eigenlijk stoppen met roken zodra ik met de pil gestopt was.dit is me tot nu toe nog niet gelukt. nu heb ik me voorgenomen om direct te stoppen zodra ik weet dat ik zwanger ben. ik   had eigenlijk ook het idee dat het stoppen met roken ook stress met zich meebreng en dit is natuurlijk ook niet goed..ik probeer niet goed te praten dat ik nog steeds rook, want ben me er echt wel van bewust dat het slecht is, maar dit is nu eenmaal mijn mening.succes allemaal!!
groetjes amanda

Hey lady's,

Mijn vriend en ik zijn 30 september gestopt met roken. Vorig jaar precies de dezelfde datum maar toen toch weer begonnen. Dus hoop dat we het nu vol houden. Want bij ons is het echt noodzaak. Zijn nu 1,5 jaar bezig voor de eerste en toen mijn vriend zijn eerste sperma onderzoek deed was dat niet goed. En paar maandjes later weer een onderzoek en toen waren we al een tijdje gestopt met roken was zijn sperma ineens wel goed.

Maar omdat we elke maand zoveel verdriet hadden begonnen we toch weer.
Nu zijn we weer sterk genoeg om weer een poging te doen.
Dinsdag zijn we uit eten geweest en hebben we een paar sigaretjes gerookt en het smaakt dan echt vies!

Tip: Als je wilt stoppen moet je het echt willen!!!!! Anders lukt het niet.

Heel veel succes allemaal en jullie kunnen het!

Liefs Bontrie

Terug
Bovenaan