roken????

hoi allemaal!!!
ben in de 10e week en ben gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was.
vandaag toch EENMALIG 4 sigaretten gerookt.
nu denk ik...oh...wat ben ik stom geweest!!!!!
zal toch geen kwaad kunnen????
gr
 
nee, 1 keer 4 sigaretten niet. Maar als je dit excuus bljift gebruiken om vaker stieken toch weer te roken, hou je jezelf voor de gek en beschadig je de gezondheid en groei van je baby.

AFBLIJVEN!! JE WAS ZO GOED BEZIG!!!
 
jammer, maar het is gebeurd. Niets om je zorgen over te maken :) Ik ben ook gestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, het is even moeilijk maar als je dan weer bedenkt waar je het voor doet is het een stuk makkelijker!
Succes!
Stephanie (35+4)
 
hoi knap van je dat kan ik kon dat niet toen ik zwanger was ik heb zelf vijf zwangerschappen gehad en goede bevallingen gehad mijn kids zijn natuurlijk nu wel groot de jongste is nu 12 en ik wordt oma in september van mijn dochter van 20 maar meis niet schuldig voelen hoor dat is echt niet nodig
 
Heel knap dat je gestopt bent! Mijn buurvrouw kon dat niet maar het is echt beter!! Ik denk niet dat die sigaretten veel kwaad kunnen maar goed is het ook niet. Hou het alsjeblieft vol!!! Ik werk met kinderen met gedragsstoornissen en er loopt momenteel een wetenschappelijk onderzoek of roken tijdens de zwangerschap gedragsstoornissen kan veroorzaken! Zoals het er nu uit ziet heeft idd effect op de gedragsontwikkeling. Het houd dus niet op bij een laag geboortegewicht maar je kind kan voor de rest van z ´n leven schade hebben!!
Probeer het dus vol te houden en denk aan je kindje!!!
 
hallo .
Nou ik rook dus wel, ongv 10 sig per dag. Ik weet dat het slecht is, maar ik heb niet de kracht om te stoppen.
Ik vind het dan wel erg bewonderingswaardig wat jij doet,, dus voel je niet schuldig.
groetjes
 
Niet te druk over maken, stress is ook niet goed voor je kindje.
Het beste is wel er nu van af te blijven.

Ik vind het niet bewonderenswaardig als een vrouw stopt omdat ze zwanger is. Het is gewoon het beste voor je kind, en je wil toch het beste.
Maar voel je alsjeblieft niet schuldig door die ene keer.

Miep
 
Terug
Bovenaan