roken????

Snap best dat het erg moeilijk is, ik vind het dus wel knap als iemand stopt, maar ik vind het niet bewonderenswaardig omdat ik het gewoon vind dat je het beste voor je kindje wil.

Sterkte.

Miep
 
Als je het hierbij laat moet je je niet zo schuldig voelen en is het ook niet zo erg, maar persoonlijk vind ik dat je het niet kunt maken om als zwangere te roken.
Ik weet waar ik het over heb, heb 22 jaar gerookt maar ben meteen gestopt toen ik zwanger was en er ook vanaf kunnen blijven (nu 3 jaar gestopt en nooit meer een sigaret aangeraakt. Ben overigens NIET anti-roker, hoor!))
Het is moeilijk, maar als je aan je kindje denkt die in de rook ligt lukt het misschien wel om het vol te houden!!!
Kom op, je kunt het volhouden!
 
ik weet niet hoor maar, moeten we zo oordelen over een ander? als iemand nou rookt tijdens de zwanherschap, maar bijvoorbeeld wel heel goed let op voeding, geen gif naar binnen werkt(want ja lekker veel groenten en fruit is heel erg goed, vooral als je zwanger bent, maar ooit wel eens gedacht dat daar zoveeeel troep in en opgespoten wordt dat het ook schadelijk is, maar ook vlees met vele hormonen etc etc)...sommige mensen zorgen zo ie zo niet goed voor hun lichaam..waarom is daar nooit een discussie over?vind het zo jammer om iedereen zo aantevallen op persoonlijke keuzes..ik vind ook dat je je kind schade aandoet door giftige groenten fruit en vlees te laten eten..ik weet wel dat roken niet goed is natuurlijk!!maar denk eens wat verder dan deze hetze!
 
Terug
Bovenaan