Roken....

Ik weet het ik behoorde tot de 'slechte' groep rokers.... Ik rookte totdat ik er achter kwam dat ik zwanger was en ik was toen ook meteen gestopt. Nou zou je zeggen; 'lekker dat je er vanaf bent'   maarrrrrr... de laatste tijd denk ik er vaak aan, aan een peukie! Echt weer elke dag! Nu ben ik er ruim 10 maanden vanaf! Erg he! Mijn vriend rookt niet en die zou het ook echt vreselijk vinden als ik weer ga beginnen. Ik zal nooit in huis roken hoor....
wie is er na haar zwangerschap ook weer begonnen met roken???

Groetjes mickey

Hee Mickey,

Hier nog een. Ben gestopt toen ik zwanger wilde worden. Heb het ook goed kunnen laten, je weet tenslotte waar je het voor doet. Maar toen Sanne er eenmaal was, werd het minder makkelijk. Zo heel af en toe doe ik er eentje mee met mijn man (buiten, want in huis, no way!), maar dat is maar erg weinig en daar kan ik het gelukkig bij laten. Want zoveel als ik vroeger rookte, dat wil ik echt niet meer! Je voelt je ook zovel beter als je het niet doet he! Dus mijn advies: blijf eraf, toen kon je het laten voor je kind, dus waarom niet voor jezelf? Dat hou ik mezelf tenminste maar voor.
Succes he!!

Groetjes Trudy

Hier nog een hoor. Ook gestopt toen ik zwanger was. Ik dacht al laatst; het gaat wel heel gemakkelijk. Zeker omdat ik een echte schoorsteenroker was. Ik heb nu ook af en toe een momentje moeite. Maar......ik blijf eraf. Als ik er een neem ben ik zo weer verslaafd. Ik denk steeds maar zo....nu wil ik een peuk..maar dat moment is zo over. Zonde om weer te beginnen, het is zo slecht voor je

Weet je wat ook helpt als je het heel zwaar hebt. Rondje hardlopen door de straat. En je wordt er nog fit van ook. De buren kijken je wel raar aan, maar daar heb ik dan maar even maling aan hihi

Ik ben al ruim 5 jaar gestopt met roken, maar blijf het lekker vinden! Tot ik zwanger was, rookte ik ook nog wel eens als ik erg dronken was . Maar dat kwam zo weinig voor (ja, echt waar, hoor!), dat dat niet echt meetelt.

hoi,

ik rook ook..en ik heb geprobeerd te stoppen toen ik zwanger was maar na 1 week was ik een heks vol met hormonen en toen   heb ik er toch 1 opgestoken.....
ik voelde me schuldig bij iedere sigaret die ik rookte...(ong 5 per dag), droomde dat ik een hele kleine baby zou krijgen die veel te vroeg kwam etc... en toch ik kan het niet laten....

ik praat het echt niet goed maar nina was 1.5 week 'te laat' en 8 pond, en zo gezond als een vis...

sinds een maand voor haar geboorte roken we alleen nog buiten, nu ong. 7a8 sigaretten per dag, voor mij nog niet echt veel want voor de zwangerschap soms wel een pakje per dag...

ik schaam me zo dat ik niet gewoon kan stoppen, als ik er over na denk voel ik me echt een zwakkeling, ik zou eigelijk alles voor mijn meisje over hebben maar dit is echt zo klote...

marleen

ja, ook ik ben weer gezwicht voor zo'n (eigenlijk vies) lekker peukie.
Heb tijdens de zwangerschap 2x gerookt maar dat was echt door de stress, opa zwaar ziek enzo. Toen Ruben net geboren was (denk 4 uur oud) ben ik met mijn vriend buiten een sigaret gaan roken. Zooooo lekker en ik had het echt verdiend na een bevalling van ruim 24 uur. Nu rook ik er ongeveer 7 per dag en alleen buiten. Voor ik zwanger was rookte ik wel een pakje per dag.

Groetjes Diana

erg eigenlijk, zit er almeer aan te denken om weer te gaan roken. Ben benieuwd hoe lang ik dit nog ga volhouden.... Weet je wat het ook is; ik ben nog zoveel kilo's te zwaar en ik heb echt het idee dat als ik ga roken de kilo's wat eerder verdwijnen.... Eigenlijk wil ik niet roken....arghhhhhh!!!  Zullen ook wel de hormonen zijn!!!

Terug
Bovenaan