Roken....

Nou, zal je even uit die droom helpen hoor want afvallen gaat niet beter met roken hoor. Ik was tijdens de zwangerschap 30kilo aangekomen. Er zitten er nu nog steeds 15 aan en daar baal ik flink van.
Ik zou zeggen hou vol want ik heb er flinke spijt van dat ik weer begonnen ben. Misschien is kouwgom of zuigtabletten een optie.

Groetjes

oh, dat is nou jammer! hihihi.
Ik ben ook ruim 30 kilo aangekomen en ik moet er ook nog 15 vanaf!   Echt drama hoor, ik heb het gevoel dat ik er niet uit zie! Het is vooral nog mijn buik die nog behoorlijk dik is! lijk nog wel zwanger! hihi.
Maar goed, ik moet ook gewoon niet meer snoepen, al kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat die 2 gomballen me nog dik maken...

Nou, ik let alweer een aantal weken streng (veel fruit en groente, geen snoep) op wat ik eet maar het wil er maar niet af. Vanaf volgende week (als ik de puf heb) maar weer naar de sportschool toe misschien dat dat helpt. Ach onze slanke tijd komt ook wel weer.

Laten we het maar hopen he!
Ik heb net ff buikspieroefeningen gedaan, je moet toch wat he!
Ik heb nog geen puf om echt te gaan sporten, nu ben ik toch geen sportschooltype.... ik ga wel hardlopen achter de kinderwagen!

Dat is een goed idee. Ik ben ook niet zo'n sportschooltype maar als ik me nou inschrijf dan moet ik wel. Heb ik in ieder geval een reden om te gaan want dan betaal ik ervoor Ach en als je er eenmaal bent valt het meestal wel mee.

Ik was ook een van de verslaafde.....rookte een pakje per dag en dat 12 jaar lang......Ik ben erg blij dat ik er vanaf ben. Ik ben dan ook meteen gestopt toen ik wist dat ik zwanger was....maarrrrrr ik heb af en toe ook weer echt zin in een peukie...soms al alleen voor de gezelligheid...Ik weet dat wanneer ik er weer een opsteek ik gelijk weer verslaafd ben dus dat gaan we maar niet doen. Ik ben al lang blij dat ik weer af en toe en wijntje kan drinken.
Het was dan ook echt een straf tijdens mijn zwangerschap; niet roken, niet drinken en geen rood vlees (hoe slecht kan je zijn )

Hoi,

ik ben ook gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was. Ik moet zeggen dat ik nu echt momenten heb dat ik snak naar een sigaret. Ik heb al een paar keer bij de tabakskiosk gestaan maar ik heb geen pakje gekocht. Ik weet zeker dat als ik sigaretten in huis heb dan ga ik weer roken. Mn vriend rookt gelukkig niet. Alleen bij een borrel kan ik het niet laten. Dan rook ik wel een sigaretje en dan zit ik echt te genieten.

Groetjes Niekie

Hi!

ik ook..... rookte voor mijn zwangerschap, heb een hèèeeeeeeeel klein beetje gerookt tijdens , en nu ook weer een beetje . In de kroeg voor het eerst, maar inmiddels ook wel eens buiten, overdag als Daantje ligt te slapen. Gek hè, dan ben je er zo lang vanaf!! Heb het al die tijd wel moeilijk gevonden, niet roken..

Ahum. prettig dat meer mensen het moeilijk hebben en dat sommigen ook al wel eens hebben gezondigd...hihi

Succes met niet roken!

Groetjes
Astrid

Terug
Bovenaan