Roken??!!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Wat betreft het stoppen ben ik erg kwaad op mijzelf.
Ik had moeten stoppen toen ik nog niet zwanger was. Dan had ik die stress wel kunnen hebben. Dus wat dat betreft is er geen enkel exuus.
Bedankt voor jullie begrip volle reacties.

Hallo meiden

Hier wil ik even op reageren ik heb zelf een zoon van 2 jaar voor ik zwanger raakte van hem rookte ik een pakje perdag wel meer dan dat maar toen ik zwanger van hem was ben ik van de ene op andere dag gestopt met roken want ik vind het egoistisch om alleen aan mijzelf te denken ik wil een kind dus ik moet er ook de verantwoording voor nemen en dat het stress geef vind ik flauwekul wat geef meer stress zonder sigaret of de gezondheid van de kleine in je buik dan snoep je maar wat meer uit eigen ervaring roep ik het zit tussen je oren mijn vriend dacht ook van hoe moet dat met er verslaving en ik rook nog steeds niet om tegen die kleine te zeggen ga jij de box in ga mama even buiten een sigaret roken dat staat mij ook tegen en dat geld kan ik voor mijn kleine bestedenik ben nou zwanger van de tweede en ik geniet er ook van bij de zwangerschap van  mijn zoon is mijn zus onverwachts overleden toen ben ik ook niet gaan roken en ik denk dat dat wel een heel stressperiode is geweest maar doorstaan zonder sigaretten dus meiden je kan het wel het gaat meer om de wil sterkte

heej ladies,

Ook ik rook ook nog steeds. Ik heb meerdere pogingen gedaan om te stoppen maar helaas. Ik kan me er heel boos om maken dat ik er nog steeds verslaafd aan ben, maar dit doe ik ook niet meer. Het is nu eenmaal zo en met de kleine is alles goed.
Ik wil straks alleen mijn placenta niet zien,

nou ik kan me voorstellen dat er meiden zijn die nog roken hoor!!
ik rookte zelf ook enben toenik het wist meteen gestopt. daarbij was ik al een jaar bezig om te stoppen en heb ik een man en schoonfamilie die erg tegen rokers zijn.
ik ben blij dat het me uiteindelijk gelukt is. maar als de kleine er is en de bv is voorbij weet ik niet of het ook zo blijft.
en de stress die je kan hebben van het stoppen met roken kan erger zijn dan een paar sigaretjes. al zal ikroken tijdens zw nooit goed praten.

Terug
Bovenaan