Roken

Roken jullie waar de kids bij zijn?

Ik rook niet, Ik heb het wel gedaan, als ik uitging.maar ik wil absoluut niet dat er iemand rookt waar Jesse is.
Bij ons is het rookvrij in huis, omdat mijn vriend en ik niet roken.
Mijn schoonouders roken in hun huis, maar ik wilde niet dat ze roken als Jesse er is, ze roken dan buiten, ik vind dat erg fijn. Want ik denk maar zo, een kind heeft er niet om gevraagt om in de rook te zitten.

Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.

Hoi hoi!

Of mensen roken moeten ze helemaal zelf weten zolang ze het maar niet doen in het bijzijn van mijn kids of mijzelf (ik ben asmatisch). Kortom hier in huis wordt niet gerookt en als we gasten hebben die roken dan gaan ze eigenlijk altijd uit zichzelf even buiten staan. Ze vinden het zelf ook not done om binnen te roken.

gr.Ing

Ik vind het niet kunnen met kinderen erbij. En ik kom wel eens ergens waar is gerookt en ja die lucht hangt er dan wel, maar ja daar doe je weinig aan.

groetjes Maris

Wij hebben allebei een hekel aan rooklucht dus hier ook geen rook in huis! Mensen die roken gaan buiten roken. Ik vind het verschrikkelijk voor de kinderlongetjes en ook voor die van onszelf. Misschien ben ik er wel extreem in hoor!

Groetjes Babybelle

Haha ik ben net zo extreem als jij dan hoor babybelle! Ik ben ook zo weer weg met Kyan als ik in de rook terecht kom. Mijn schoonouders zijn van mening dat als zij in de keuken roken dat je dat niet ruikt dûûûhû. Als je zelf niet (meer) rookt ruik je dat overal doorheen!

Maar zolang ik nog beslis over Kyan zijn gezondheid en ik verantwoordelijk voor hem ben, stel ik hem er zo min mogelijk aan bloot! Hier wordt binnen ook niet gerookt!

Groetjes Sas

hoi hoi
hier in huis wordt niet gerookt! Ik heb zelf astma maar vind het ook echt niet kunnen bij kleine kinderen!
Af en toe rookt Marc buiten en als er vrienden komen gaan die ook buiten staan, ik vind dat ook niet meer dan normaal. Als we ergens heen gaan waar erg veel gerookt wordt, dan zijn we ook snel weer weg. Daar wil ik mijn kinderen gewoon niet aan blootstellen, zeker niet nu ze nog zo klein en gevoelig zijn.

groetjes Tamar

Hoi

Ooo over dit onderwerp kan ik heel duidelijk zijn,
Ik vind rook SMERIG.
Hier in huis wordt dus echt niet gerookt en als ik ergens ben waar wel gerookt word ben ik er ook heeeel snel weer weg.
Vind het al erg genoeg dat mijn man rookt maar die moet dat toch echt buiten doen, ook al plenst het. Beter is nog als hij zou stoppen. Daar zou ik HEEL blij van worden.
Maar hij heeft het al meerdere keren geprobeerd en zonder succes.

Groetjes Marianne

hoi hoi

ook ik rook niet (meer) ben voor de zwangerschap van Ryan gestopt dus nu ruim 3 jaar
vanaf die tijd wordt er bij ons ook niet meer in huis gerookt
manlief is nu sinds 2 maanden gestopt maar ging voorheen dus naar buiten.
er wordt bij ons dus NIET gerookt
mijn ouders roken wel maar gaan buiten staan als we komen erg LIEF.
we komen wel eens ergens waar gerookt wordt /schoonmoeder en zwager en daar wordt gewoon gerookt en houden er weinig rekening mee daar blijven we ook niet lang en komen we niet vaak

groetjes moekje

Terug
Bovenaan