rokende man (pretsigaret)

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben 25 jaar en mijn man en ik hebben besloten om eind 2009 te stoppen met de pil.
Ik ben vorige week al gestopt met de prikpil en weer overgegaan op de gewone pil.
Mijn man heeft een eigen bedrijf en heeft het daar best druk mee in zijn koppie.
Om lekker tot rust te komen neemt hij savond vaak een pretsigaretje...
Nu lees ik dat dit ten nadele is voor zijn zwemmers... weten jullie hier meer over? En zijn er al meer vrouwen zwanger geraakt van een man die pretsigaretjes rookt?
Ik kan me toch voorstellen dat de hippies enzo toch ook wel kinderen kregen en rookten...
We zijn natuurlijk nog niet zover als de meesten hier, hebben alleen besloten om ons huis af te maken en het dan te gaan proberen, maar ik ben nu eenmaal hyper! Nu moet ik alvast alles lezen en leren!
Ik hoop dat jullie hier iets meer over weten!

Gr.!

Hoihoi,

Mijn vriend rookt niet alleen een pretsigaret, maar die rookt gewoon heel de dag, net zoals ik dat vroeger ook deed.
We zijn inmiddels de ouders van een heerlijke zoon!!
En toen we het gingen proberen vorig jaar was ik in een maand zwanger, dus wat dat betreft....
Maar roken verminderd inderdaad wel de vruchtbaarheid, zowel bij een man als een vrouw, maar ja... in ons geval hadden we er  geen last van!!

succes, x

hi Romaty!
Oh wat super dat jullie zomaar zwanger werden!
Dat geeft de burger moed!
Hij wil wel stoppen op zich dan, zowieso wil hij dan wel stoppen, maar hij doet het al zo lang! Dat ik toch beetje bang was dat het erg lang in hem blijft ofzo...
Hahaha ik zal het maar niet tegen hem zeggen, zou wel fijn vinden als hij dan stopt!
Thanx voor je reactie!

Ik ben ook een rokende vrouw en ben twee keer vrij snel zwanger geraakt, bij positieve test wel meteen gestopt overigens.............een keer werd een miskraam van een tweeling en onze tweede poging ligt nu lekker tevreden in haar bedje te slapen.

Tuurlijk verminderd roken de vruchtbaarheid, en is stoppen veeeeeeeeeeeel beter.
Dat weet iedereen.
Maar goed, je kunt wel zwanger worden hoor, mocht het langer gaan duren voor jullie zou ik eens achter je oren gaan krabben......
En me beloven nooit, maar dan ooit nooit!!!, bij je kindje in de buurt te roken.....................
Ik sta buiten, in weer en wind, is tenslotte mijn eigen keuze en niet die van mijn baby.........inderdaad, ben na 9 maanden zonder problemen gestopt te zijn, toch weer begonnen...........zucht.

Veel plezier met de voorpret en hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op een wondertje.........

hallo,

mijn mannetje heeft dik 10 jaar pretsigaretjes gerookt en het was er niet 1 op een avond maar voor 10 euries per avond en elke avond,  als ik hem op zijn woord  moet geloven is hij er nu een dik  jaar vanaf. nu rookt hij alleen nog de gewone sigaret, maar bier vind ie ook lekker,  ik maak me hierom ook zorgen.

wij gaan nu voor ons eerste en zijn bijna een jaar bezig maar pas bij ronde 5 ( mijn cyclus kwam niet goed opgang ) dus ik mag nog niet zuren. ik mag ook niet alleen op hem zuren want ik rook zelf ook. ik wil wel stoppen maar ik heb de stap nog niet kunnen zetten. door een gesprek met een vriendin ben ik er achter gekomen dat ik bang ben voor de afkickverschijnselen, wat ik vaag vind want ik heb drie keer antidepessivia gehad voor lange tijd en alle drie de keren van af gekomen ( leek wel net een junky ) maar het is toch gelukt.
dus als iemand een tip voor me heb .

o ja maar wat ik nog wilde vertellen is dat de stoffen van de pretsigarette maar 6 weken in het lichaam achter blijven.

groetjes
peetje

Hoi,

Ik kan me je zorgen helemaal voorstellen. Die heb ik ook gehad. Mijn drinkt graag 's avonds een biertje (meer dan 1) en rookt ook sigaretten. Daarbij is hij bijna 40. Ik heb ook lang gedacht dat ik nooit meer zwanger zou raken, maar ik ben nu toch zwanger. Mijn man wilde ook niet minderen, dus dat was in die tijd dat we bezig waren zwanger te raken best moeilijk. Maar goed.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat roken en drinken invloed heeft op hoe hard die kleine jongens zwemmen. Probeer je man er toch van te overtuigen dat tijdelijk stoppen goed is. Liefst helemaal stoppen natuurlijk, maar misschien vindt hij tijdelijk stoppen een minder erg vooruitzicht.
Succes!

groetjes, keesje

Fijn te horen dat er nog meer vrouwen zwanger zijn geraakt met zulke mannen! hahaha het is wat!
Hij heeft dus al wel aangegeven dat hij dan wil gaan stoppen, maar ik dacht echt dat het heel lang blijft rond zweven.. Valt mee dus!
Kan niet wachten tot het eind 2009 is..
Bedankt voor jullie reacties!

Mijn man rookt gewone shag en drinkt zo nu en dan een paar biertjes op een avond (in het weekend). Hij heeft erg slecht zaad, want toen we voor onze eerste gingen, zijn we via een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger geraakt. Ik had 16 eicellen, maar er waren niet genoeg zaadjes om die 16 eicellen te bevruchten. Erg slecht dus. Hier dus uiteindelijk wel een succesverhaal (maar dan niet van een pretsigaret), maar wel via een heel moeilijke en pijnlijke weg. Drugsgebruik (hard of soft) werkt ook negatief en als je sowieso al wat minder goede zwemmers hebt, dan wordt het nog minder. Vaak hoor je dat mannen die stoppen met roken na 3 maanden (zolang heeft zaad nodig om zichzelf aan te maken) ineens zaad hebben van voldoende kwaliteit. Heb je ooit eens het programma Babyboom gezien? Daar wordt het ook in uitgelegd.

Dusssss, je man proberen te laten stoppen en dan afwachten. Nogmaals, het zaad doet er wel 3 maanden over!

Liefs,
Sil

Terug
Bovenaan