rokende man (pretsigaret)

Dag Sil,
Bedankt voor je reactie!
Sorry was een tijdje niet geweest..
Dat klinkt ook als een lange weg, maar wel met succes dus!
Ach we hebben nog even, eind volgend jaar of zelfs begin 2010 pas, dus kan hij er nog mooi naar toe groeien om te stoppen!

mijn vriend rookt al meer dan 20 jaar stevig en ik vreesde ook voor de kinderwens.
Ik ben gestopt met de pil en de natuur zn gang laten gaan in 1x zwanger en onze dochter is inmiddels bijna 4 dus ik geloof die praatjes niet 100% van kwaliteits vermindering van zaad natuurlijk is niet roken beter dat weet iedereen maar de soldaatjes werkten na 20 jaar prima hahahaha

Hoi bebe

Dat het slecht is voor het zaad is een feit, maar dat is roken, drinken, te weinig slaap en strakke broeken ook!

Mijn vriend heeft toen hij alleen woonde ontzettend veel pretsigaretjes gerookt. Nu we sinds 4 jaar samen zijn doet hij het ongeveer nog 2 of 3 x in de week in de avond. We zitten in de MM en hij moest zijn zaad inleveren ... ik hield mijn hart vast.
De uitslag heeft mij erg verbaasd....zijn zaad was bovengemiddeld!!!

Het is een pak van me hart dat de uitslag positief was. ... ik kan je niet met zekerheid zeggen dat je je geen zorgen MOET maken .. maar het HOEFT dus niet

groetjes

Terug
Bovenaan