rokerige ruimtes?

Wat vervelend dat je daar dan het gevoel krijgt dat je een zeurpiet bent zeg! Wacht maar tot ze zelf kinderen krijgen... en dat zou ik ze vast lekker zeggen ook!!

Ik ben het ook niet gewend, in mijn omgeving rookt bijna niemand of er wordt buiten gerookt, dus ik heb er eigenlijk geen last van. Maar ik denk dat mijn plezier om nog op bezoek te gaan wel ernstig vergalt wordt en ik er ook gaandeweg minder langs zou gaan. Gewoon omdat ik geen zin zou hebben in een schuldgevoel terwijl dat niet terecht is.

Nou veel succes hoor!

Die discussie is eindeloos bij mijn schoonfamilie! Om gek van te worden
Iedereen, maar dan ook echt IEDEREEN van mijn schoonfamilie rookt. Mijn vriend is nu 4 jaar gestopt en ik vanaf het moment dat ik zwanger was. Mijn schoonmoeder gaat van 3 dec vast op vrijdag oppassen. Zij rookt als een ketter, maar heeft me beloofd in het tuinhuis of in de winter in de keuken te gaan roken. Maar bij hun is het een soort van open huis en hebben vaak bezoek. Toen werd er ineens gezegt "ik ga in mijn eigen huis niet buiten staan roken, vroeger werd er altijd gerookt bij kinderen en die zijn er ok niet dood aan gegaan" En dat in deze tijd waar er zoveel gewaarschuwd word... en bij je eigen kleinkind nota bene!!!!!!!! Nu heb ik al gezegt hoe ik erover denk en ben duidelijk geweest. Als er wordt gerookt, zijn roan en ik weg! Nu hebben we van die kant van de familie over 2 weken een verjaardag... nu ben ik benieuwd of iedereen buiten gaat staan of ik gewoon lekker thuis blijf... :S

Terug
Bovenaan