rollen

zijn jullie kleintjes al aan het omrollen?
pascal is nu 20 weken en probeert het nog niet eens.
ligt alleen maar op zijn rug. en op zijn buik als we hem op de buik neer leggen. we stimuleren het wel. door hem bv bij een handje te pakken als we naast hem op t speel kleed liggen, en hem dan heel voorzichtig op zijn zij te "trekken' maar dan trekt hij zich helemaal rond en ploft terug op de rug.

hier is ilse druk bezich met rollen
kan nog niet helemaal rond komen
maar komt in de buurd ze moet alleen de armpjes
op de goede plek doen
maar ze licht het meest op de zei
en rug

Tim is nu een halfjaar en kan al een poosje van buik naar rug rollen (hij is een buikslaper). Als hij op zijn rug ligt, ligt hij er erg passief bij en toont totaal geen interesse in rollen. Komt wel, als hij er aan toe is denk ik dan maar.

Hier rolt meneertje sinds zondag toen was hij precies vijf maanden. Hoppa ineens van zijn rug naar zijn buik. Gisteravond had hij zich in bed helemaal naar het hoofdeinde gewerkt en ja hoor je raad t al weer omgerold. Van zijn buik naar zijn rug doet hij al even maar wanneer alleen wanneer hij daar zin in heeft.

Fedde rolde drie weken geleden voor het eerst van rug naar buik en was daar heel druk mee. Afgelopen zondag terug van buik naar rug. Daar is hij nu druk mee bezig.
Hij is heel bewegelijk.
Ik was als baby ook heel snel.

ik stond vanmiddag helemaal klaar met de camera om het te filmen.. want ik zag dat hij druk bezig was maar hij merkte dat ik bij de box stond en draaide net zo hard weer terug om uit gebreid naar me te lachen

Terug
Bovenaan