rollen

Florian heeft zich weleens van rug op buik en ook weleens van buik op rug gerold, maar erg druk is hij er niet mee.
HEb laatst een keer de fysio thuis gehad en zij zei dat het kindjes tussen de 3-9 maanden gaan rollen en 6 maanden gemiddeld is. Geen zorgen dus!

Jochem rolt ook nog niet om maar draait wel steeds meer op zijn zij dus hij is er wel mee bezig.
Maar ben blij te lezen dat het ergens tussen de 3 - 9 maanden gebeurt en met 6 mnd gemiddeld is......want ik heb ook al wel gedacht.....
Ach we zien wel alles op zijn tijd ze gaan het toch pas doen als ze er aan toe zijn....

Mijn meisje rolt nu al even om, moet wel zeggen dat ze het snelste is, haar jongste broer rolde met 5mnd, de middelste met 6mnd en de oudste was bijna 7mnd,,haha, erg grappig nu ik dit zelf lees, steeds een maand vlugger ;-)
Het is idd zo dat het tot 9mnd gebeurt, en voor de 6mnd doen het er niet veel, al zitten hier idd een paar snelle bij, maar het is echt niet apart als ze nu nog niet rollen hoor!

@smootylama: bij mij wordt er ook nog niet gerold. Dykra is nu 21 weken en ze vind het wel prima op haar rug. Ik probeer haar ook wel eens te stimuleren, maar vind ook... alles op z'n tijd. En misschien slaat ze het rollen wel over! Ik geniet heerlijk van mijn kleine meid en de rest komt vanzelf.

Giacomo heeft naar allebeide kanten al wel eens een paar keer gerold, maar hij is deze dagen wat ongeinteresseerd om te spelen. Verder wel heel vrolijk en veel lachen enzo.. maar hij komt niet echt in actie! Hij is wel gek op liedjes, kietelen, gekke geluiden etc. Hoeveel tijd besteden jullie om echt samen te spelen? Ik vaak 4x per dag ect even wat langer, half uurtje ofzo, en verder probeer ik dat hij in mijn aanwezigheid kan spelen, en ga dan vaak naar hem toe om hem te laten merken dat ik er ben, of hem iets nieuws te geven enzo.. Soms denk ik: laat ik hem niet teveel alleen? Maar ik vind het ook belangrijk dat hij in een beeeetje een ordelijk huis woont.. geeft ook onrust anders, volgens mij. nouja.. ben benieuwd!

Terug
Bovenaan