Romper of setje ondergoed?

Hoi meiden,

ik liep de hema binnen en het is altijd even leuk kijken bij de kleertjes e.d (inmiddels gaan we haast niet meer naar de babyhoek, maar verhuizen we lz. naar de "meisjeshoek" met maat 86/92).
Maargoed, ik zag dus rompertjes en aan de andere kant zo'n leuk setje echt ondergoed. En toen dacht ik nog...oooh, dat is voor als ze 2 a 2 1/2 jaar zijn. Maar nu zag ik toch dat ze dit al vanaf maat 86/92 verkopen.
Wat is nu eigenlijk beter/handiger? Of is het puur "de leuk". Misschien dat het nu we de winter in gaan niet handig is om een hemdje te hebben omdat het kouder is (geen armpjes en evt. blote buik als het hemdje uit het broekje gaat)?????
Tja, ik weet niet.
Wanneer stap je dus over op "gewoon" ondergoed?

Groetjes, Bianca.

hahahaha,

Ik ben er al achter Lars houdt voorlopig zijn romper.
Ik had hem met het warme weer een boxer aangedaan maaaaar, meneer trekt deze in bed dus uit en dan dus ook zijn luier.
je snapt het al ik kon flink soppen ik dacht echt dat zijn bedje creme kleur was maar toen toch echt wat donkerder van kleur.

Dus ik wacht nog wel even en zeker met de herfst die er weer aankomt vind ik een romper net wat warmer.
Want die hempjes gaan altijd uit de broekjes en dan loop je ze heel de dag weer aante kleden( weet ik nog van mijn dochter)

Gr Lique

Hoi,

Yordi draagt nu zeker al bijna een half jaar gewoon een ondergoed setje. Maar dan niet met een boxer, maar met een slip.
Ik vind het erg makkelijk. Koud heeft yordi het nooit en heb eigenlijk ook maar zelden last dat zijn hemd uit z'n broek gaat. Yordi heeft van ondergoedsetje maat 92.

Groetjes marielle

Ik ben bij mijn oudste dochter pas overgegaan op ondergoed toen ze zindelijk was. Was toen ook de beloning in het vooruitzicht. Dan ben je zo groot, dan mag je echt ondergoed voor grote meiden.

ik heb voor Daniel al gewoon hemd en boxershort en ook nog wat rompertjes maar die worden echt klein... (zucht wat word hij toch alweer groot)
ik vind het wel heel handig;
ik koop 1 hemd met 2 bijpassende boxershorts, vind persoonlijk namelijk slips echt heel lelijk, en als hij dan wat gelekt heeft uit zijn luier hoef je alleen de boxer maar te verschonen en hoef ik hem niet helemaal te verkleden, ik vind het zelf dus wel ideaal.
Hier gaat zijn hemd er alleen maar uit als hij s'avonds effe na het douchen in zijn ondergoed rondstapt maar met kleding aan heb ik daar geen last van.
En verder.. ik deed in de winter toch al nooit een romper met lange mouwen en dan nog een tshirt met lange mouwen en dan een trui... maar deed een gewone romper met tshirt en trui aan, anders vind ik persoonlijk wel dat het heel veel lagen over elkaar aan trekken is.
En ook voor het gezicht vind ik het gewoon heel leuk staan, babyaf en nu een heerlijke peuter.

liefs marina

hoi hoi,

Onze meid draagt ook al ondergoedsetjes. Ik vind het wel handig aangezien ze niet meer zo lang blijft liggen met de luier verschonen. Krijg dan vaak de tijd niet om haar rompertje nog dicht te maken, en staande is dat zo'n gedoe.
Daar komt bij dat onze meid behoorlijk groot is. Ze heeft nu maar 86/92 en de meeste rompertjes zijn niet veel groter te krijgen. Tenminste ik kan ze bij ons in de stad niet vinden. Op internet vind ik ze wel maar daar zijn ze vaak zo duur.

Als het dadelijk wat kouder wordt dan zien we wel weer wat we doen. Ik heb er trouwens geen last van dat het hemd steeds uit haar onderbroek gaat.
Je kunt het altijd een keer uitproberen. Koop een setje en kijk hoe het bevalt.

Groetjes Anne

Ik vind rompertjes nog wel handig, zag ze zelfs tot maat 104 maar ga er toch echt van uit dat ze dan zindelijk is! Laura heeft een romper en een t-shirt of trui aan, dan heeft ze het warm genoeg. In de zomer heeft ze een romper met lange mouwen aan in haar slaapzak, anders krijgt ze koude armpjes. Als ik haar een speeltje geef blijft ze nog wel redelijk liggen op het aankleedkussen, ze is nu 17 maanden en heeft maat 80.

Ik zie hier een hoop verschil zeg.Shanice is 8 sept 19 mnd en draagt nou maat 86/92. Maar ik heb wel gewoon rompertjes voor haar nou met spaghettibandjes van de hema en dan ook van die roezeltjes op de kont schitterend gewoon. Oja de grootste maat bij de hema is 104 .Maar ik begin pas met onderbroeken als ze zindelijk word want de ervaring die ik met milton heb is dat de pampers er niet onder passen. Alleen maat 92 boxershort van hennes paste de pampers onder en je moet niet gelijk van ze verwachten dat ze zindelijk zijn dat heeft tijd nodig.en om een maat groter te halen werkte bij ons ook niet

groetjes lisette

Terug
Bovenaan