Romper of setje ondergoed?

Hoi,

Voor de winter heb ik gewoon nog rompers hoor! Bij de Hema kan je ze krijgen tot maat 104.
Myrthe heeft nu nog maat 80. De ene romper 74/80 past ze nog de ander niet. Rompers maat 86/92 zijn eigenlijk allemaal te groot, maar ja.
In de zomer had ik geen rompers alleen onderbroekjes over haar luier als ze een jurk/rokje aan had, was net een charmanter gezicht.
Myrthe heeft overigens afgelopen winter een romper (korte mouwen) en een shirt met lange mouwen eroverheen gedragen. Dus als ik het zo lees zijn vele kinderen veel warmer gekleed dan zij.... Romper houdt alles net iets warmer.
Mocht je al bezig zijn met zindelijkheidstraining dan raad ik setjes aan.
Op mijn werk was het altijd een ramp om kindjes die zindelijk moesten worden met rompers te zien lopen, die kregen ze niet zelf naar beneden.

Liefs Irene

Hey!

Goed onderwerp! Ik had er ook al over nagedacht en had zelf aan bedacht dat ik er nog maar even mee wacht.
Meneer trekt soms nogal aan z'n kleding en zie hem al met het hemd uit de broek lopen en zo, nee, we wachten nog maar even. Ik koop idd ook altijd rompers bij de Hema, dus daar redden we het qua maat nog wel even.

Liefs Lientje

Ook zifjon blijft in d erompers ook al is het wel super schattig zo een boxer. Maar hij trekt dus nu al zijn romper, slaapzak, pyama en luier uit met als resultaat................ nou verzin dat zelf maar duis wij blijven nog veilig met een romper en een luierbroekje in de nacht.

liefs van Mariska zifjon en uk nr 2 over 10 weken.

Hallo,

Hier houden we voor Bente voorlopig nog de rompers, die van Hans Textiel zijn super fijn en die zijn er tot maat 98/ 104.

Tijn is overgegaan op ondergoed toen hij zindelijk begon te worden. Nu is hij bijna 3 en heeft boxers maat 86/ 92 aan, hemden overigens 104/ 110. Zonder luier blijven er geen billen over hahaha.
Ik persoonlijk vind een romper voor van de winter ook fijner. Wel gewoon met een korte mouwen, ander vind ik heet te warm worden.

Groetjes Danielle

Hoi hoi,

fijn en leuk om jullie (vele) reacties te lezen.
Ik denk dat ik de romper er nog even in houdt. Want...en daar had ik inderdaad niet aangedacht...ik zie onze meid inderdaad zo haar onderbroek uit trekken en vervolgens de luier ook, haha. Misschien een keer een setje voor de leuk en voor de probeer. Maar de rompers zullen in ieder geval tot het voorjaar nog de overhand hebben.
Zoals iemand (Irene?) zei; was met die hete dagen alleen een broekje wel een idee geweest.

Groetjes, Bianca

Leah draagt nog een rompertje, maat 86. Van de andere 3 kids weet ik wel dat rond de maat 86 de omslag lag van romper naar ondergoedsetje!

nathalia draagt nu helemaal geen rompertje of ondergoed, maar als t straks kouder wordt, krijgt ze deze winter nog lekker rompertjes aan :D
nathalia is over 3 dagen 19 maanden, en heeft maat 74/80
(wat een verschil he, ik zie sommige al op 86/92 zitten!)
ik heb nog zat rompertjes waar ze in past, en zolang ze dat past, ga ik geen nieuw ondergoed kopen.

liefs, do

Terug
Bovenaan