Rompers met lange mouw???

A

Anoniem

Guest
Weet iemand van jullie waar je nette/mooie rompers kan kopen met lange mouw? Ik wil ze nu gebruiken om onder een  t-shirt te dragen met korte mouw. Ik heb  namelijk nog zoveel  t-shirts die hij past, en ik vind het ook wel stoer staan... Ik heb er eentje gekocht bij de Zeeman, maar die mouwen zijn te kort voor mijn mannetje. Hij is namelijk lang en smal. Bij de Prenatal vind ik het echt zo "ondergoed" achtig, als jullie begrijpen wat ik bedoel!? Alvast bedankt, groetjes Noa

ik vind die van rainbowbabies erg mooi, in alle kleuren!

Jaaaa, rainbowbabies rules!

www.rainbowbabies.nl

groetjes,
Karin

HEMA heeft ze in het wit, maar ook met leuke prints!

Sabine

Hai

Dat probleem had ik ook. Ik zocht rompertjes met lange mouwen (de oude waren te klein geworden. Die van de Hema vind ik niet mooi zitten, die worden snel slobberig. Ze zijn wel handig voor onder eenlange mouw trui, het stofje is namelijk luchtig.

Maarrr, ik heb ze gevonden vorige weer heb ik er eenpaar ingeslagen van de CenA, super schattig. Super stofje voor maar 1,95 euro, das natuurlijk geen geld, er staat op de voorkant een beer in het blauw met de tekst "give me a hug". Moet je maar even kijken.

Aaron draagt namelijk regelmatig t-shirts met een lange mouw romper. Staat zo leuk en stoer!

Hier is aaron 8 maanden. Zijn eerste Skinny Jeans, zo leuk

Groetjes Sharon

ik heb ze ook van de c&a! zijn inderdaad goed en leuk!
en die skinny jeans vindt ik echt helemaal goed!!

groetjes marijke

wij hebben een stel witte bij V&D gekocht, blijven erg goed in was moet ik zeggen. En niet zo duur.
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Terug
Bovenaan