Rompers met lange mouw???

rainbowbabies heeft leuke kleuren en goede kwaliteit (alleen vind ik ze vrij prijzig) en ook de zeeman heeft ze, wel een stuk minder keuze maar als je gewoon wit, lichtblauw/roze wilt kun je daar goed slagen

he goed idee, dat kunnen wij ook wel onder t-shirtjes gaan doen!

Hoi,
Bij de H&M hebben ze leuke rompers!
En kijk eens op www.tromper.nl Daar hebben ze leuke romper met een t-shirt eraan!!
Ik vond dat idee van een t-shirt erover ook wel een hele goede!! Zeker omdat het nu al wat kouder begint te worden en de kast vol met zomerkleren ligt!!
groetjes

hoi Noa!

ik vind de rompertjes met lange mouwen ook het fijnst
en vind het ook leuk om een tshirt erover te dragen.

ik heb laatst bij de hema nieuwe gehaald
groen en donkerpaars
ik vind die van de hema   het fijnst omdat ze elastisch zijn
gaan erg lang mee

groetjes van de mamma van Noa

Die van Simply colors zijn ook erg mooi, en blijven ook heeel erg mooi. Ze vallen wel wat klein, dus een maatje groter bestellen is aan te bevelen.

Enne het zijn net t-shirtjes, dus niet van die echter romper bovenkatjes maar gewoon als een t-shirt.

Miep

Leuke topic! Ik was ook al opzoek. Vindt die van de hema een beetje dun. Alleen heb ook zoveel zomer kleren die ze nog niet heeft aan gehad, dus een goed oplossing met een rompertje met lange mouwen eronder!

Hoi Meiden,

Bedankt voor al jullie reactie's! Ik vind de  kleuren van Rainbowbabies onwijs gaaf! Er zij alleen wel al heel veel kleuren uitverkocht. jammer jammer, we houden het in de gaten! Ik denk dat ik de C&A, Hema en V&D morgen maar even met een bezoekje ga vereren. Zoon-lief mee, kunnen we gelijk passen of ze goed zijn i.v.m. de lengt van de  mouwen.

Trouwens de romper/t-shirts van de H&M zijn ook heel goed, die sluiten goed aan om de nek. Ik gebruik ze als pyama, en dan met een slaapzak aan. Altijd warme nek en handen.

Nog iemand goeie tips, qua kleding???  Altijd welkom hoor

Veel liefs, Noa

Terug
Bovenaan