rompers

hey meiden,

ben even aan het shoppen (on-line) bij de babydump :) maar nu vroeg ik me iets af... ik ben 29 juli uitgerekend, maar moet ik dan rompers met mouw, zonder mouw, of een halve mouw kopen?

Alvast bedankt!

 
ik zou ze met korte mouw doen.
maar goed ik ben niet zo'n voorstander van rompers zondermouwen zeker in de warme zon. Die schoudertjes zijn zo snel rood.
En tja lange mouwen voor in de zomer lijkt me overdone :) Als het een minder warme dag is trekken wij ook gewoon een shirt aan over ons hemd
Maar goed lekker gaan shoppen voor wat jullie leuk en handig lijkt :)
Heel veel plezier
x
 
dat is bijna zomer ik zou zonder mouwtjes komen
want als het warm word als de laaste jaren raad ik je dit aan
mijn oudste komt ook uit julie 18 julie om precies te zijn en die lag ook lekker in zo een rompie
 
Ik heb altijd rompers zonder mouw gehad. Je hebt er toch altijd iets over aan. En als het zo warm is dat ze alleen in een romper liggen heb je geen mouwen nodig. Daarnaast hou je een baby zeker de eerste 6 maanden uit de zon (tegen verbranden), en dan is het in jouw geval al weer winter...
 
zou ze zonder mouwen halen... je baby ligt eigenlijk de hele dag stil en je moet het dan ook niet te warm aankleden als het hartje zomer is.
Ze zeggen toch altijd iets warmer aankleden dan wat je zelf zou dragen? als jij het liefst in je blote kont loopt hoeft de baby alleen maar een rompertje aan...
Wel om denken dat je baby niet in de volle zon legt. zo'n babyhuidje verbrand veel sneller dan die van ons.....

Liefs
 
ik ben zelf 6 juni uitgerekend
en heb aleen zonder mouw gekocht ook maat 62/68
het is onder kleiding dus naar verhand het weer trekje wat er over is net als een hemd
groetjes
 
Terug
Bovenaan