rompers

Hoi lovertjuh,

Mooi dat je er inmiddels al uit bent. Mag ik je een tip geven.. ik vind de rompertjes van de Hema, de elastische, met en zonder mouw helemaal super! Ze kunnen ze lang aan hebben en ze blijven heel mooi. Ik vind dat daar nog behoorlijk verschil in zit! maar vooral de elatische romper is bij mij favoriet!

Succes er mee!!!!!!!
 
De elastische rompers vind ik inderdaad ook erg fijn, die voelen ook net wat steviger aan. Maar ze zijn ook wel een stuk duurder dan de goedkoopste variant van de hema..

Wij hebben eigenlijk nooit rompertjes met lange mouw, alleen soms om een shirtje met korte -mouwen overheen te dragen.
2x lange mouwen over elkaar heen is echt een heel gedoe met aankleden, dat wil je je kind én jezelf niet aandoen!
 
Hahahaha... ja ze zijn inderdaad wel wat duurder.
Ik had toen allemaal pasjes van de hema, dus ik dacht laat ik nu maar is een hele stapel inkopen en heb er geen spijt van tot nu toe! Mijn zoontje doet er al wel een hele tijd mee.. hij is nu bijna 2 en draagt ze al een jaar, ze gaan bijna niet kapot, en blijven mooi van kleur. Inderdaad met lange mouw heb ik er ook niet zo veel hoor. Onze jongens hebben nog wel regelmatig spensers en blouses aan en zeker met dit weer vind ik een romper met lange mouw dan wel lekker warm. En voor de nacht vind ik het ook wel prettig!

Maar goed, iedereen zo zijn ding he.. haha.. het is wel een gefrummel inderdaad als er nog weer een trui overheen moet!!

Doeiiiiiiiiiii
 
Terug
Bovenaan