rompertjes; lange mouw/korte mouw? slaapzakje?

Hallo allemaal

Het hangt er ook vanaf wat voor kindje je krijgt. Mijn zoon had het altijd warm. Kruiken, mutsjes etc waren niets voor hem. Hier kreeg ik zelfs discussie over met de kraamverzorgster. Na zijn geboorte had hij lichte verhoging, wat echt lag aan het feit dat hijenorm veel kleren aan had. Hij zweette zelfs in bed. Na wat lagen verwijderd te hebben verdween de koorts.

Ik koop nu maar van alles wat; zie wel tegen die tijd. Slaapzakje heb ik altijd heel handig gevonden omdat ook een baby woelt in bed en bloot komt te liggen. Je moet wel opletten dat je in het begin er een koopt met een kleine halsopening zodat ze er niet in kunnen glijden (of je moet zo creatief zijn om er zelf aan te knutselen). Zag van de week bij de hema een hele kleine witte slaapzak met een kleine halsopening.

Groetjes

Noortje

Hai,

Een slaapzakje is pas handig als je een erg beweeglijk kindje hebt. In het begin hebben ze behoefte aan de geborgenheid van een strak ingestopt dekentje. Dit was bij mijn dochter zeker het geval. Inmiddels slaapt ze in een slaapzak omdat ze het hele bed doorgaat.

Rompertjes met korte mouw is niet handig onder andere kleertjes want dan zie je steeds een randje zitten. Ik heb of mouwloos of lange mouw. In principe is het in de winter binnen ook gewoon 21 graden en als je naar buiten gaat trek je iets extra's aan. Rompers met lange mouw zijn leuk en handig om te combineren met shirtjes met korte mouw.

gr.Ing

Hai,

Een slaapzakje is pas handig als je een erg beweeglijk kindje hebt. In het begin hebben ze behoefte aan de geborgenheid van een strak ingestopt dekentje. Dit was bij mijn dochter zeker het geval. Inmiddels slaapt ze in een slaapzak omdat ze het hele bed doorgaat.

Rompertjes met korte mouw is niet handig onder andere kleertjes want dan zie je steeds een randje zitten. Ik heb of mouwloos of lange mouw. In principe is het in de winter binnen ook gewoon 21 graden en als je naar buiten gaat trek je iets extra's aan. Rompers met lange mouw zijn leuk en handig om te combineren met shirtjes met korte mouw.

gr.Ing

Terug
Bovenaan