Rompertjes met lange mouwen

Wat nou het nut is van rompertjes met lange mouwen, dat begrijp ik nog niet. Ik heb ze zelf niet gekocht, alleen van visitie gekregen en ik heb geen idee wat ik ermee moet. Alleen een romper en een broekje is te koud, dus moet er een t-shirt overheen, waardoor je het rompertje weer bijna niet ziet.
Hoe gebruiken jullie ze?
 
ik vind ze ook maar "vreemd". Net wat je zegt je doet ze niet aan met alleen een broekje en als je er dan weer iets overheen (met lange mouw)  draagt is weer zo dubbelop...... Eventueel zou je er een t-shirtje met korte mouw overheen kunnen doen maar ik vind ze niet echt handig. Ik gebruik ze dan ook niet ook al heb ik ze in de kast hangen.
 
hoi hoi meiden

ik gebruik ze ook niet veel maar wel soms als trui met nog een rompertje er onder. maar ook niet al te vaak. bij voor beeld als ik door de truitjes heen ben.

nou doie doei lucy
 
Ik gebruikte ze als het  koud was voor mijn dochter. Dan kreeg ze een romper met lange mouwen aan met een shirt met lange mouwen erover. Of een romper met korte mouwen   en een trui.  Maar dit jaar is het niet echt koud geweest. Het ene kind heeft het ook kouder dan de ander.
 
Wij doen ons zoontje rompertjes met lange mouwen aan onder een van de slaapzakjes waar hij in slaapt, want dat is er een zonder mouwen. Een t-shirt is weer te warm. Verder doen we wel vaker rompertjes met lange mouwen aan onder een t-shirtje, lekker twee lagen, en dan hoeft er geen truitje over ofzo. En als hij 's avonds of 's nachts even uit bed gaat is het prettig als hij een romper met lange mouwen aan heeft (met een majootje om de beentjes).
 
Ha, ha, wat een verschil, ik gebruik nu eigenlijk alleen maar rompertjes met lange mouwen! De meeste shirtjes zijn niet 'trui'-dikte, dus met dit weer lekker 2 lagen! Ik vind korte/zonder mouwen te koud nu.
 
Hoi,

mijn zoontje draagt alleen maar rompertjes met lange mouwen. Hij heeft veel shirtjes, die te dun zijn wanneer er alleen een rompertje met korte mouwen onder zit.
Een truitje of vestje is voor hem weer te warm. Dus op deze manier zitten we precies goed! Bij ons blijven de mouwloze rompertjes ongebruikt in de la liggen.

Groetjes, Marijon (mama van Lars - 4 maanden)
 
Terug
Bovenaan