Rompertjes met lange mouwen

Ik gebruik af en toe rompers met lange mouwen, heb een paar hele zachte en het lijkt me lekker zitten. Voor de koudere dagen krijgt Bas dus een romper met lange mouwen en daarover een t-shirt met lange mouwen.
Ik vind die truien enzo ook wat te dik, maar ja mijn kleine zit ook nooit stil....
Grappig om te lezen dat andere deze lange mouwen rompers niet gebruiken.
 
Hi,

Vond het grappig om de naam van dit forum gedeelte te lezen.

Ik gebruik bijna altijd rompers met lange mouwen, voor al snachts..
Maar ook overdag, hij heeft niet echt 'dikkere' truitjes, meer  van die  longsleeves, of onder een t-shirtje. Meerdere laagjes is warmer dan 1 dikke laag..

Ik vind ze zelf erg handig.

Groetjes Nens
 
Hoi,
Hier een reactie van mij:
De rompertjes met lange mouwen gebruikte ik in de winter ook als extra 'laagje', want de meeste t-shirts zijn inderdaad niet heel dik en warm.
Voor nu vind ik het leuk om over de romper een t-shirt met korte mouwen te doen.
Groetjes.

 
Ik heb ze bij mijn vorige dochter alleen gebruikt als het heeeel koud was. Verder vind ik het ook ondingen, ik heb er 2 met een beetje een drukke print en die draag ik dan als "shirt" zeg maar onder een tuinpak, dan is het toch wat warmer omdat dat pak tot bovenzit, slaat misschien nergens op, maar da's de enige manier waarop die rompers leuk staan.

Bianca
 
Ik heb ze bij mijn vorige dochter alleen gebruikt als het heeeel koud was. Verder vind ik het ook ondingen, ik heb er 2 met een beetje een drukke print en die draag ik dan als "shirt" zeg maar onder een tuinpak, dan is het toch wat warmer omdat dat pak tot bovenzit, slaat misschien nergens op, maar da's de enige manier waarop die rompers leuk staan.

Bianca
 
Ideaal om onder een tshirtje met korte mouwen te doen, staat stoer en je kunt de tshirts van de zomer waar ze nog niet uitgegroeid zijn ook nog in de winter gebruiken. Bij mijn oudste zoon (4) doe ik shirtjes met lange mouwen onder zijn polo's, zo kun je de zomerkleding gewoon nog in de witer gebruiken en het staat nog leuk ook. Die lange mouwenshirtjes koop ik overigens gewoon voor 4,95 bij de hema. Bij de jongste (9mnd) doe ik dus rompers met lange mouwen onder zijn polo's, staat heel stoer.
 
Je ziet het rompertje dan bijna niet? Een gewoon rompertje met korte mouwen toch ook niet?
In elk geval vind ik ze wel prettig. In de winter lekker warm. Romper met lange mouwen en shirt met lange mouwen. Hoef je in elk geval niet aan de truien (ik fiets ook in de winter naar het KDV) Verder staat het ook leuk met een shirt met korte mouwen erover. T-shirts waar het anders nog te koud voor is, kunnen ze dan wel al aan.
Bij de hema hebben ze rompertjes met lange mouwen met op de mouwen een leuke print. Met een effen shirt erop hardstikke leuk.
 
Terug
Bovenaan