rompertjes versus ondergoed

Enzo is (weer) uit zijn rompertjes gegroeid en zo enthousiast als ik ben, haal gelijk weer een hele stapel rompertjes in een maat groter. Hoewel het nu echt de grootste maat rompertjes zijn, begin ik te twijfelen aan gewoon ondergoed voor hem.

MAAR; ik ben bang dan de luier niet zo goed blijft zitten in een onderbroek als met een romper aan.... of zit ik ernaast??
Het lijkt me wel beter als het zo warm gaat worden van de zomer maar zit niet te wachten op een constante natte broek...

Ik twijfel nog zo...

liefs
di silva mv enzo

Hey!
In mijn enthousiasme heb ik paar maanden terug van die geestige lieve ondergoed setjes gekocht....
Wel geteld 1 keer gedragen.
Handig vond ik het zeker niet.
De romper houdt het allemaal prima op de plek en ik vind het met verschonen van luier ook makkelijker dan met een onderbroekje aan...
Mocht het heel warm zijn deze zomer dan misschien wel geen romper aan ofzo..
Ondergoedsetjes hier nog niet in gebruik in ieder geval! (maar dus wel stapels in de kast haha... en tegen de tijd dat ze er aan toe is, is ze daar zeker uitgegroeid ;) )

Allicht moeders met positieve ervaringen.. ik niet in ieder geval.

groet

Zo stond ik twee weken geleden in de winkel met in mijn ene hand 6 rompers in een grotere maat, en in mijn andere hand 6 hemdjes+onderbroek.
Ik heb de ondergoed setjes gekocht. Hij wordt nu al zo'n grote knul. Ik vind zo'n ondergoedsetje echt leuker staan (haha, alsof iemand onder z'n shirt kijkt)
Eerlijkheid gebied te zeggen dat een romper toch wel handig is, maar ik ga het niet dubbel kopen. Even wennen dan maar.
Wel handig: Als meneer buiten z'n luier poept hoef je niet alles uit te trekken (om de romper uit te kunnen doen), en dus ook geen ingewikkelde acties om te voorkomen dat de poep in z'n haren komt. Gewoon even een nieuw broekje aan en klaar. Hij heeft nu net een periode dat het nogal eens gebeurt (denk dat de laatste 4 kiezen eraan komen).
Liefs Nelleke

Hallo,

Tyche heeft wel al ondergoed... zoo schattig! Met bloemetjes en strikjes en kant. En ook met stoere boxers haha. Ook een hele kast vol.. Ik moet zeggen dat ik nog geen problemen ermee heb gehad. Alles blijft gewoon op z'n plek zitten.

Groetjes Kirsten

iris draag ook al weer een tijdje ondergoed.
ze heeft een luier aan en ondergoed. als ze op het potje of wc gaat hangt het er niet in met een romper wel je moet alleen op letten tot het groot genoeg is om het hempje er in te stekken en de luier er goed invalt.

ik wil tim heel graag ondergoed aan doen maar heb het nog niet in zijn maat gevonden
hij heefd 74 80 en volgens mij gaat het pas van af maat 92 heb er wel een paar gevonden
in 86 92 maar het past nog steets niet hoop dat hij het in de zomer past
wand hij wil zelf geen rompertjes meer aan word hij boos

gr stephanie mv timothy

hoi!
Milo draagt 's nachts al een tijd ondergoed. Puur uit praktische overwegingen: het is hier 's nachts gewoon te warm voor een rompertje. Milo doet zijn luier uit en dus draagt hij een onderbroek. Ik ben er weg van! Als het niet zo heet is is een romper ook erg handig, het blijft toch net iets beter op zijn plek allemaal, maar ik koop ze echt niet meer. Ze zijn duurder en onderbroeken zijn voor mij net zo prettig. En het staat zo stoer!!!

Wij gebruiken nog voornamelijk rompers, maar ik kon het niet laten ook zo'n stoer ondergoedsetje voor Thom te kopen. De luier blijft dan ook prima zitten, maar hij heeft wel sneller een bloot ruggetje en met zijn hemd in zijn onderbroek is dat ook gewoon vies bij zo'n tandenprutluier..
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan