rompertjes versus ondergoed

Nou, ik heb een paar onderbroekjes gekocht maar moet wel een vrij grote maat hebben i.v.m. zijn luier die erin moet passen. Anders ben ik bang dat hij geen lucht meer krijgt, ha ha.
Ik hou de onderbroekjes voor als het warm is en heb maar verder besloten rompertjes nog aan te doen. Het is nog te onhandig omdat ik m nog niet staand kan aankleden en een rompertje aandoen ben ik heeeeel handig in, hi hi hi

liefs
di silva mv enzo

Hoi,

Ik heb voor Yari alleen maar ondergoed setjes en geen rompers meer. Vond t ook niet leuk meer voor een manneke met maat 92 haha. Ik heb gewoon hempjes met boxers en die zitten prima en die luier blijft ook prima zitten. Dus ik ben erg tevreden. Vind t zoiezo erg handig ook bij het zindelijk worden.

xx Elly mv Yari

Delano heeft vandaag zijn eerste setje ondergoed gekregen.
Op een gegeven moment worden ze gewoon te groot voor rompers vind ik.
Of het bevalt moet de tijd nog uitwijzen maar ik voorzie geen problemen hoor!
Groetjes Tanja

ja, leuk, vooral die meisjes hemdjes zijn zo schattig. Nu het nog steeds   koud is vind ik het een fijn idee dat ie geen bloot ruggetje heeft. Maar als het warm wordt lijkt me het wel lekkerder om alleen een broekje aan te hebben. Heb ineens zin om mini-ondergoedjes te gaan shoppen...

ik heb voor Thijs nu broekjes en hempjes gekocht, staat hartstikke stoer, en ook makkelijk. Hij meld zich al 'n tijdje als hij gepoept heeft, en wil hem bij beter weer lekker in zijn ondergoed laten lopen. Vind ikzelf gemakkelijker dan 'n romper. groetjes Wendy

Terug
Bovenaan