Rompertjes

Welke rompertjes vinden jullie het fijnste?
Ik vind de maten altijd zo irritant.

Het liefste heb ik met korte mouwtjes of zonder mouwtjes.
Ik had voor de winter bij H&M met lange mouwen genomen, nou die waren veels te lang. Moest ik helemaal oprollen.

En dan de maat.
Dan heb je maat 74/80 en dan zit die al behoorlijk krap terwijl Merel gewoon maat 74 heeft. Dan is 86 weer veel te groot.
Merken jullie ook veel verschil tussen de merken?

Die van Prenatal vind ik zelf het fijnste, zonder mouwtjes.
En Hema is ook fijn

ik herken het, ja. Ik had nieuwe rompertjes gehaalt maat 74/80 en die zijn te klein terwijl hij tussen maat 68 en 74 zit.
Het meest fijn vindt ik die van v&d van het merk Frenz. Die hebben geen mouwen en die zitten het meest fijn, hoewel die ook redelijk klein uitvallen.
Die van de Zeeman heb ik ook maar die zijn of te groot of te klein.
Ik ga ze nu gewoon nog groter kopen want als ze te klein zitten dan lekt hij altijd door omdat zijn luier dan zo maf zit.

liefs
di silva

Nou ik begrijp je helemaal.

Mijn dochter heeft maat 68 en ik heb er ij het kruidvat gekocht in de
aanbieding, maat 68/74. Ze zijn werkelijk perfect. Ze sluiten goed bij
haar nekje, niet dat ze zo heel wijd zijn. Alleen na een paar keer
wassen (en natuurlijk groeit ze ook behoorlijk) vind ik ze ook zo krap
worden.

Ik zag ze nu weer in de folder staan en ga denk ik maar eens naar maat 74/80 kijken. Zijn ze te groot dan maakt het niets uit..

Ik heb ze ook een keer bij de action gekocht...nou dat is niks hoor. Ze waren eigenlijk snel te klein en de nekjes veel te wijd.

Die met lange mouwen heb ik als kraamcadeautje gehad en vind ik
eigenlijk helemaal niks. Je moet al zo wringen om die kleine aangekleed
te krijgen en als je dan ook nog eens rompers met mouwen aan moet
doen..poeh wat een gevecht.

Nee of korte mouw of geen mouw.

groetjes Claudia en Maud-je

Hoi hoi,

Ik vind de rompertjes van Friendz (V&D) altijd te breed voor Isa, ook die van het Kruidvat.
Van de Hema zijn ze erg verschillend. De één is precies goed en de ander is ook te breed. Hun Jip en Janneke rompertjes (korte mouw) zitten Isa prima maar een paar gekleurde (en ze hebben nu ook hele leuke) zitten veel te breed!
Van Prenatal zijn ze over het algemeen wat langer en smaller en die passen Isa idd het beste. Maar ook een paar van de Zeeman (badstof zonder mouwtjes (wit, hard rose en appelgroen) maar die gaan maar tot mt 74 anders had ik er voor later ook nog een paar gekocht).

Isa is nu uit haar maatje 68 aan het groeien en langzaam in de 74 aan het "wennen". Van de week had ze haar eerste broekje (spijkerbroekje v/d Hema) aan in mt 74.
Maar van sommige merken (bijv. Simply Colors/Rainbowbabies van internet) vind ik de maten erg groot vallen en daar draagt ze nu nog mt 62-68 van!

Grtz. Poppetje71

Yoëll heeft rompers van de Hema, nu met lange mouw en straks als het warmer wordt een korte mouw. Hij heeft 74/80 ervan en ze zitten prima. Ik denk dat ze al wel 100x in de wasmachine zijn geweest en er is nog steeds niets mis mee.

Ik had laatst bij hans textiel 2 rompers, maar inderdaad de mouwen meters lang en het lijfje net aan. grrrr

Pauline

Hoi,

Tess heeft rompertjes van de Hema aan(Jip en Janneke) en die passen perfect en blijven inderdaad mooi en passend na 100x wassen.Van de HenM zijn de mouwen een kilometer te lang dus die koop ik niet meer.En van de prenetal zijn ook erg fijn.

Groetjes Kitty en Tess.

hallo

Tycho in nu +- 72-74 cm lang en we hebben vandaag rompertjes gekocht is maar 86-92.. klinkt erg groot maar ik heb liever dat het ietsje ruimer zit in maar 74-76- moest ik hem in proppen.,....

xx wen mv tycho

Terug
Bovenaan