Rompertjes

Ik ga het liefst voor de mouwloze romper omdat ik anders vrij snel haar armen er niet door kan krijgen. En de maten zijn ook zo raar Mirthe is nu iets van 74 cm (morgen hoor ik de exacte lengte op cb) en alleen maar 86/92 romper zit goed( 74/80 kan ze niet meer aan)....is geen pijl op te trekken qua maten. Ik heb voor haar trouwens rompers van de hema en prenatal.

De allerfijnste rompertjes vind ik die van petit bateau, kost wat maar dan heb je ook wat.
Ze blijven supermooi en sluiten mooi aan.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ze het beste zitten bij kindjes met "normaal" postuur.
Linde is voorzien van een lekkere speklaag en vindt het aan en uit doen van deze rompertjes niet zo leuk.
Ik heb ze nog van Roos en nu draagt Linde ze dus, als ik nieuwe koop zijn ze van mijn absoluut favoriete winkel de Hema, zitten prima en zijn zoooo leuk.
Zaterdag nog een roze  hemdmodelletje met witte stippen en knalgroen kantje meegenomen, niet nodig volgens mij -ik heb de 74-80  collectie van Roos nog niet bekeken!- maar helemaal leuk.  

groetjes Danielle.

Meestal heeft Tessa rompertjes met korte mouwen aan.Maten verschillen inderdaad enorm.   Heb 2 rompertjes (badstof) van de Zeeman maat 62 en die passen Tessa nog steeds goed, terwijl ze die van het kruidvat al in maat 74 aan heeft! HEMA rompertjes vind ik ook erg fijn. (die nieuwe kleurtjes zijn erg mooi!!) Rompertjes met lange mouwen gebruik ik alleen als Tessa een overgooier aanheeft waar geen truitje meer onder hoeft. Dan hebben ze bij de H&M wel hippe kleurtjes, Tessa is zo'n lange Den dat de mouwen niet zo heel groot zijn!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan