Rompertjes

hey meiden,
een vraagje hier: hebben jullie je kinderen nog rompertjes aan? want kelwin zit nu al op maat 92 /98 en omdat hij best wel lang is en we hem elke keer op de wc zetten om alvast te wennen. (als er iets komt ist mooi!) maarja.. dan moet ik zijn rompertje los doen in de wc en vind dat best wel een gedoe dus vroeg ik me af of jullie al onderbroekjes en hemdjes hebben en of jullie kids ze ook al dragen? en wat zijn jullie ervaringen hiermee? handig of juist niet?
graag tips!!!

Liefs, Christien

Hoihoi,

Wij gaan deze zomer 'over' van rompertjes naar onderbroekjes en hemdjes, als het wat warmer wordt. Dan kunnen we de hemdjes uitlaten, een rompertje is al snel te warm. Dat het ook handig is voor haar 'zindelijkheidstraining' realiseer ik me nu pas, door jouw berichtje ;-). Norah heeft trouwens maat 86.

Groetjes,
Jamie

ook hier al een tijdje gewoon hempjes en onderbroekjes
heb de rompertjes wel nog in de kast liggen maar gebruik ze nog zelden

en aangezien karlijn het erg leuk vind om zichzelf aan en uit te kleden is dit ook veel handiger
en idd ook makkelijk met op t potje/wc gaan

liefs maurilla

ook hier al een tijdje gewoon hempjes en onderbroekjes
heb de rompertjes wel nog in de kast liggen maar gebruik ze nog zelden

en aangezien karlijn het erg leuk vind om zichzelf aan en uit te kleden is dit ook veel handiger
en idd ook makkelijk met op t potje/wc gaan

liefs maurilla

Zarah draagt nog rompers, maar daarnaast ook onderbroekjes en hempjes. Wissel het een beetje af eigenlijk. Voor de zomer vind ik het wel prettig dat ze dan geen romper aan hoeft, maar gewoon alleen een onderbroekje. En voor zindelijkheidstraining is het ook handig.

Yordi heeft al sinds een half jaartje nu hempjes en onderbroekjes of boxers aan. Toen hij in maatje 92 kwam, ben ik dat gaan halen. Vond rompers erg onhandig.

Vanaf afgelopen najaar heeft daniel nu hemdjes met boxershortjes.
Vind van die slips altijd beetje apart eruit zien dus vandaar dat ik boxershortjes heb, daniel vind het helemaal tof dat hij er nu net zo uitziet als papa ;-)

Ik gebruik voor overdag ook van pampers van die luierbroekjes... ideaal in combinatie met hemd en onderbroek om op het potje te gaan.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan