Rompertjes

Renske gaat regelmatig naar de wc, elke dag een aantal keer en dat is veel handiger met een onderbroek en hemdje. Dus draagt ze nu alleen nog rompers als alles in de was zit.

Hoi,

Ik gebruik nu allebei, hij zit in de laatste mt rompers, dus al het nieuwe koop ik hemdjes/boxer!
Gaat allebei goed, ik trek de uiteindes van de romper naar de zijkant en druk 1 knoopje vast, dan hangt zijn romper niet in de weg op de wc!
Ze lijken wel ineens heel groot als ze een boxer en hemd dragen, idd zoals marina zegt,net als papa (en grote broers)

Groetjes MJ

Bo draagt alleen maar rompertjes! Ze gaan door tot maat 104 dus voorlopig zijn er nog genoeg haha.
Nu is Bo ook nog niet bezig met zindelijk worden, dus een romper is ideaal, blijft z'n luier lekker goed zitten ;)

hoi thanks voor jullie reacties, ik heb namelijk ook al hemdjes en onderbroekjes gekocht met het vooruitzicht dat hij vaker op de wc te vinden zal zijn. al doet hij er nog niks op hij vraagt wel of hij erop mag.. haha..
even een vraagje ik was namelijk bij de c en a en had daar eigenlijk alleen onderbroekjes in zijn maat gezien(92/98) waar halen jullie de boxers??? want vind dat ook wel stoer.. hihi omdat papa dat ook draagt..

Liefs, Christien

Hema heeft vaak leuk ondergoed, vind ik. Laatst was ik trouwens bij Kruidvat en daar hingen ook leuke boxers. En H&M!! En dan heb je natuurlijk nog de échte merkonderbroeken... (niet dat ik die koop, maar goed haha).

Toevallig heeft Leah sinds gisteren een hemdje met een onderbroekje aan. Inderdaad om wat makkelijker te kunnen aan- en uitkleden mocht ze op het potje willen zitten...... Bij de andere kids weet ik ook dat ik rond maatje 92 overging op hemden en onderbroeken......

Terug
Bovenaan