romy

hoi,
weet niet of je het nog leest maar heeeel veel succes en ik duim om 3 uur!!!!!!!!!!!!!!
liefs romy

Hoi Romy,

Lees net je stukje over de 4e.
Spannend zeg!!
Wij hebben hier afgelopen jaar de discussie over de 3e gevoerd en zijn nu dus aan de klus.
Alleen een beetje een rotcyclus, je kunt er niet van op aan.
Switch tussen de 30 en 40 dagen in.
Knap irri dus.
Veel succes!!!

Groeten mamaloe

quote: romy4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-01-2007 10:08:10'));

hoi,
weet niet of je het nog leest maar heeeel veel succes en ik duim om 3 uur!!!!!!!!!!!!!!
liefs romy

hoi hoi

ik kijk iedere dag ff
en ik heb het wel nodig succes
spreek je gauw

ik heb niks te vertellen ik ben mijn kindje kwijt
ik ben zo verdrietig
ik heb eeb bbz waar ik al bang voor was
ik sluit me maar weer hier aan

hoi,
ik lees net je berichtje en de tranen sprongen in mijn ogen wat vreselijk  zeg!!! echt heeeel erg vind ik het voor je,ik heb zo geduimd dat het toch allemaal goed zou zijn,echt nou ja vloeken mag niet maar je weet wel!! hoe nu verder dan?je mannetje is zeker ook helemaal van de wap!dit is zo erg alle symptomen hebben en dan nog geen klein wuppie zeg en dat niet alleen ,je voelt je natuurlijk nog steeds hartstikke zwanger.echt vreselijk !ik denk aan je en veel sterkte natuurlijk met het verwerken!je moet wel alles van je afpraten hoor en je weet het ik ben op het forum dus als je de behoefte hebt om het van je af te schrijven dan ben ik er voor je!! veel liefs en een  romy

daar ben ik weer ff
we zijn hier echt kapot van er zat niks in mijn baarmoeder en ik voel me zo zwanger
ze hebben bloed geprikt kijken hoeveel hcg er nog zit en ze belt me morgen ochtend tussen half9 en 9 uur en dan hoor ik wel verder
we stonden zo peplex toen we de echo zagen dat we er ff niks van konden zeggen je voelt je zo leeg in een keer of de grond onder je weg zakt tot we in de auto naar huis gingen toen kreeg ik het goed te pakken we hebben op alle fronten de laatste half jaar pech en dit was echt de druppel ik kon wel van een hoge flatgebouw springen zo voel ik me nog
waarom waarom mijn kindje ik ben echt zo verdrietig   ik weet het gewoon niet meer het voelt nog zo dat het in mijn buik zit ik weet het echt niet meer mijn mannetje is er ook kapot van zijn eerste kindje dit is echt k*t

het voelt wel ff goed om het hier kwijt te kennen maar ik weet niet hoelang het duurt voor ik er mee om kan gaan

romy dank je voor jou steun

hoi meisje,
hoe is het ,je hebt wel K** geslapen natuurlijk,ze hebben ondertussen gebeld en weet je al wat meer van hoe nu verder.ik heb het gisteren ook aan mijn ventje verteld en die vond het ook heel erg,dus namens hem ook sterkte! en hoe gaat het met jou mannetje,kan hij het een beetje allemaal aan?en dan niet te vergeten je hebt nog meer kids rondlopen,wisten zij al dat je zwanger was?ik vind het zo rot voor je,heb het zelf nog nooit gehad maar ja ons verlangen naar nog een spruitje is hetzelfde en ik kan me zo goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten,ik ga dan ook niet de welbekende dingen zeggen die anderen altijd zonodig moeten zeggen. want nu is nu en het is gewoon KL*****. je valt zo van je roze wolk af,terwijl je je zo zwanger voelt.
het is toch niet zo dat het nu nog verkeerd kan gaan in je eileiders of wel?want dat zou helemaal verschrikkelijk zijn!!!!!ik hoor wel weer van je als je daar aan toe bent,ik denk aan je dikke knuf romy

Terug
Bovenaan