rond 1 november nod!!! wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
hoi dames

ik ken mijn eigen cycles niet dus ga maar uit van het gemiddelde van 28 dagen. Als ik daar vanuit ga heb ik 1 november me nod. het lijkt me leuk om met andere aanstaande mama's samen naar de datum toe te gaan.

liefs linda

Hoi Linda,

Mijn NOD is niet in november, maar nu aanstaande maandag de 16e.
Daar ga ik van uit want dit is mijn eerste ronde (je jouwe ook toch?)
Ben je nieuw hier?
Kijk eens bij de NOD lijst hier in het forum, daar kan je zien wie ongeveer rond dezelfde tijd haar NOD heeft.
Ik wens je heel veel succes.

Gr. Niek

hoi hoi

oei spannend zeg ik hoop dat je een positieve test gaat krijgen en dus niet ongi wordt. ik ben nieuw hier ja en dit is voor mij ook de eerste ronde zoooooo spannend. Ik ga even kijken bij de nodlijst ik zou niet weten waar ik moet kijken maar ga even op onderzoek uit.

liefs linda

En heb je het gevonden???
Iemand die hier ook bezoeker is heeft dat aangemaakt, het staat in de onderwerpenlijst.
Dan moet je naar de laatste pagina van dat onderwerp. Het kan zijn dat er nog geen lijst is voor November, maar die zal er dan denk ik wel snel komen.
Heb je al zwangerschapskwaaltjes??

Liefs Niek

he hoi,
ik heb net als jij rond de 1ste   mijn nod! tenminste als mijn cyclus nu wel klopt!
de eerste keer was het netjes na 28 dagen.De 2de keer zat ik al op 30 dagen en de 3de keer was het er pas met 34 dagen!denk je nou ben ik zwanger doe je een test:negatief en dan wordt je op de 34ste dag ongesteld! nou ga ik er van uit dat ik rond de 1ste mijn nod heb!spannend he!!!!

hou me op de hoogte gezellig!

liefs annie1

hoi niek

nee nog niet gevonden hihihihihi tis wat. Enne zwangerschapskwaaltjes tja volgens mij kan dat nog niet omdat ik volgens de berekeningen nog geen eisprong heb gehad (maar ja ken me cycles niet en de spiraal is er nu uhmzzz 10 dagen uit) ik moet wel erg veel plassen maar dat zal er vast niks mee te maken hebben hihi.

hoi anne

spannend en wat vreselijk irri dat je cycles niet regelmatig is ik zou er gekkkkk van worden dus echt afwachten nu. Jij dus zeer waarschijnlijk ook rond de 1ste. spannend zullen we elkaar hier op de hoogte houden???

liefs linda

ik word er ook echt gek van! we houden elkaar op de hoogte!ik ben vrij vaak op dit forum!

liefs annie

superrr annie, lijkt me leuk. ik ben alleen helaas dit weekend niet veel online druk druk druk en vanavond moet ik werken natuurlijk vind ik wel even een moment om bij te klesten maaaaar het eerste echte rust moment zal dinsdag pas zijn dan kan ik in alle rust heerlijk achter de pc.

liefs linda

Terug
Bovenaan