rond 1 november nod!!! wie nog meer??

heey lin,

Spannend allemaal hoor!!
Ik wacht gezellig met je mee en hoop dat het meteen eerste ronde raak is...

dikke kus simone

whahhahaha hey simone jij ook hier . gezellig. leuk dat je met me mee wacht gezellig

liefs dikke kus linda

Hey Linda !
Ik zit naast jullie op het wachtbankje hoor.
Waarschijnlijk 2 nov. mijn NOD.
De afgelopen ronde werd ik met dag 24 ongi, dus het kan ook eerder komen.....mmmmm we wachten af.
Hopen dat we dit keer met de pufbus mee kunnen he, ipv de klusbus...hihi
We wachten gezellig met z'n allen, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Groeten van Miena

whahah miena welkom enne wat een leuke de klusbus en de pufbus die houden we erin. jahoeeeeee op naar de pufbus hihihi ik ga werken doei doei

liefs linda

Werk ze, ik ga ook zo te werk. (toevallig ook in de verzorging?)
Groeten van Miena

Hallo,

Ik verwacht ook zo rond 1 november mijn NOD.

Heb de afgelopen ronde een hele vroege miskraam gehad. Positieve test op dag 33 en ongi op dag 34. Normaal heb ik een cyclus van rond de 28 dagen. Dus zo rond 1 november verwacht ik de rode duivels......maar ik houd er rekening mee dat  de boel misschien wat van slag is door de afgelopen ronde en dat het dus eerder of juist later komt. Of nog liever....HELEMAAL NIET!!! Vanaf gisteren weer lekker aan de klus. Kom net thuis (koopavond), heb maar weer eens een leuk lingerietje gekocht om de spanning er in te houden

Groet,
Hester

Ik heb mijn NOD rond 28 oktober,ik zit in de tweede ronde voor derde kindje.En het blijft superspannend!! Succes allemaal,

Groetjes van Lene

hallo

Ook ik heb rond de 1e november mijn nod. Uitgaand van een cyclus van 28 dagen, dit is de 2e ronde, bij de 1e ronde   duurde het 33 dagen. Dus laten we zeggen ergens rond   de 1e november. Ben benieuwd hoelang ik nu moet wachten of misschien niet.
Veel succes!!!!!!!!

Groetjes bg

Terug
Bovenaan