Rond 24 juni nod! Wie nog meer

Wieeee kletst er gezellig mee ! Hier 24 juni nod na dat ik EINDELIJK mn eisprong heb gevonden. Vanmorgen was mijn temp 0,3 om hoog dus nu weet ik het zeker. ( lange onregelmatige cyclussen)
Natuurlijk kan ik me na een week niet inhouden met testen?
 
Hé hallo!
Jij ook hier? Hahaha
Ik heb 27-06 mijn NOD. Ik heb een paar keer gereageerd op je andere bericht maar hij wilde steeds niet toevoegen snap er niks van!
 
Toch 2 keer eisprong gehad dus misschien?? 
 
Oh wat gek !? Oke spannend ! Nee vorige keer ging mn temperatuur niet om hoog. Nu wel. Snap er niks van… Maarja hopelijk snel raak, dit is echt iritant ?
 
[quote quote=10563451]Oh wat gek !? Oke spannend ! Nee vorige keer ging mn temperatuur niet om hoog. Nu wel. Snap er niks van… Maarja hopelijk snel raak, dit is echt iritant ?[/quote]

@babybabybabythree
Ik hoop het ook voor je! Ik heb nu ook ff twijfels. Ik heb altijd op de 14e m'n eisprong. Ik voel ook klachten sinds vanmiddag (pijn nu rechts in m'n buik en opgezet zoals ik elke eisprong voel) ben net thuis van werk en m'n ovu test is nog negatief (wel heel licht streepje die kwam gisteren ook al en heb ik altijd 1 dag voor m'n eisprong). Ik snap het niet zo goed, heb alle klachten (ook eiwit cervix slijm.. kan t zo uit elkaar trekken..) Normaal ploft m'n ovu test dan eruit. Test wel altijd pas laat in de avond gezien werk. 
Heb jij dat ook wel eens gehad? 
 
Oh wat gek zeg! Nee heb dit nooit gehad. Moet ook zeggen dat ik verder nergens naar kijk dan mn ovulatie testen en dan mn temp. Ik werk thuis dus kan het ook elk moment van de dag doen. Misschien is die morgen donker ? Doe je die van de action ?
 
[quote quote=10563676]Oh wat gek zeg! Nee heb dit nooit gehad. Moet ook zeggen dat ik verder nergens naar kijk dan mn ovulatie testen en dan mn temp. Ik werk thuis dus kan het ook elk moment van de dag doen. Misschien is die morgen donker ? Doe je die van de action ?[/quote]
 
Update haha! Ik heb gister avond uurtje later nogmaals getest en hij was positief (knal) en vanmorgen (ja niet handig) met m'n ochtend urine getest en ook knal positief.... mijn piek begint dus altijd 's avonds.. heel bijzonder toch? Of juist niet?  Gister avond gezellig gemaakt.. dan vanavond niet meer nodig denk ik? Heb nu net m'n test liggen en hij is alweer minder positief ik zie nog heel licht streepje.  Zit denk wel goed nu. 
Ik doe btw de testen van Telano die bevallen mij erg goed! Jij alleen action toch? 
 
Hoeveel DPO ben jij nu? 
 
Terug
Bovenaan