Rond 24 juni nod! Wie nog meer

Ohhh gelukkig hahaha nee dan zit je idd goed! Ik doe die telano en action. Maar ze hebben niet geknald deze maand. Hopelijk wel goed dan.. heb sws mn ei gehad want temperatuur is hoog. Ik ben nu denk ik 3 dagen na mn eisprong
 
https://i.postimg.cc/N0WX00p5/BE92-C3-FA-F1-E1-4368-97-A6-784-C7-CDCFA70.jpg

Hier mn testen. Maand er voor waren ze donkerder.
Hoe donker worden die telano bij jou
 
[quote quote=10563769]Ohhh gelukkig hahaha nee dan zit je idd goed! Ik doe die telano en action. Maar ze hebben niet geknald deze maand. Hopelijk wel goed dan.. heb sws mn ei gehad want temperatuur is hoog. Ik ben nu denk ik 3 dagen na mn eisprong[/quote]
 
@babybabybabythree
Haha echt hè! Hebben weer ons best gedaan, ik was er gisteren ook wel een beetje klaar mee ofzo.. pas 3 maand bezig hoor maar het zijn wel belangrijke dagen en ik wil ze ook zeker niet missen dus tja je moet wat hè haha. 


Ik ga morgen weer ff tempen.. benieuwd hoe die is ik moet alleen meer op hetzelfde tijdstip tempen.. maar ja in weekend ga ik echt m'n wekker niet zetten??
 
Doe jij dat wel?
Hoelang was jij ook alweer bezig? 
 
Het reageren gaat weer geweldig. Gisteren heel vaak geprobeerd maar hij stond er steeds niet bij?
 
Zal ik nieuw bericht mijn test nog x proberen toe te voegen! 
 
Nou het gaat hem niet worden, de site gooit mij er de hele tijd uit bij het toevoegen van de foto. 


Ik heb die telano even donker als die van jou alleen gister ochtend nog ietsje donkerder! 
 
Ja echt heel stom maar goed toe maar. 


Ja klopt 1e en dus nu ook in maand 3 van proberen. Jullie ook toch?
 
En hoeveelste kindje is het voor jullie? 
 
Terug
Bovenaan