Rond de 20 en dolgraag moeder willen worden!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Zelf ben ik 22, net getrouwd en zit nu in de zesde ronde voor een kleine. Het lijkt me erg leuk om te kletsen met meiden van ongeveer de zelfde leeftijd. Wat ik zelf namelijk wel eens lastig vind is dat mijn vriendinnen nog helemaal niet bezig zijn met het krijgen van kinderen. Ze hebben net een vaste baan en sommige zitten zelfs nog in een studie. Dus als ik een keer lekker wil kletsen over baby's of ff mn ei kwijt wil omdat het (nog)  niet is gelukt, snappen ze er toch niks van.
Hoop op leuke reacties en een een gezellig kletsclubje!

x suuz

Hoi hoi...
Ikzelf ben 25 maar ook de enigste in onze vriendengroep die met kinderen bezig is..
We hebben al een zoontje levi die is sinds donderdag 1..
En we zijn nu aan het proberen voor een broertje of zusje

Oh wat leuk als wij een jongen krijgen word het waarschijnlijk ook Levi!
Hoe lang zijn jullie al bezig voor een tweede? Was je bij je eerste snel zwanger?

x

hoihoi

Ik ben 21 jaar ik ben 27 juli dit jaar getrouwd. we zitten nu in de 2e ronde voor een eerste kindje. Dinsdag is mijn NOD en ga ik s morgens testen. Ik voel van alles dus daarom doe ik t dinsdag maar gelijk hihi..
Ik ben s morgens vaal licht misselijk, k heb veel last van maagzuur,loop onwijs veel te boeren. K ben erg moe en heb last van mijn tepels(maar kan juist ook als k ongesteld word) heb maandag en dinsdag een roze/bruine druppel in mijn onderbroek gehad..ziet er beetje uit zoals ik altijd heb op laatste dag van mijn ms of de dag erna... Sorry voor de details.
Dus ik ben wel benieuwd. Maar ik heb sterk gevoel dat het nix is allemaal. k ga nergens vanuit...

liefs Arina

Hallo meiden,

Hier Annelies, ben 22 jaar en zit in de 2e ronde voor ons 1e kindje.
Ik woon nu meer dan een jaar samen met mijn vriend en willen volgendjaar gaan trouwen...
We zijn al een jaar aan het praten over kinderen krijgen en hebben juli besloten met de pil te stoppen....Dus ben eigenlijk nog aan het ontpillen.... maar ik heb altijd al een regelmatige cyclus gehad voor de pil altijd 28 dagen en tijdens de pil was ik altijd 3 dagen na mijn laatste pil ongie en nu zonder pil weer 28 dagen....

Deze maand duidelijk mijn ei gevoeld en de dag daarvoor en op die dag geklust.
Dus er is een goede kans...

Heb ook al een zooi kwaaltjes:

Pijnlijke borsten/tepels,
drukkend gevoel in mijn buik,
's morgens kots misselijk,
's morgens keelpijn,
lage rugpijn,
en kan sinds eergisteren niet meer op mijn buik slapen word er vet misselijk van...

Dus......Heeft er alle schijn van mijn nod is 8 okt dus duurt nog 9 dagen en die dagen duren langgggggggg........Pfffffff heeft iemand een tijd versneller....

groetjes annelies

Hey Annelies en Arine

Spannend hoor! Arine je kan ook de matcare plus testen gebruiken die kunnen het al meten vanaf de zesde dag voor je NOD. Ik heb nu net een hele lange ongi(14 dagen)  achter de rug. Vreemd hé!! Ga nu dan ook beginnen met ovulatie testen, dus dat word spannend!
Arine laat je het wel weten als je hebt getest?!!
Annelies nog effies geduld............t is zo moeilijk... volgens mij hebben wij vrouwen die eigenschap gewoon niet whaha

Houden we elkaar op de hoogte?

x suuz

Hoi meiden!
Hier nog iemand die dolgraag moeder wil worden! Ik ben 21 jaar, en woon samen met mijn vriend van 26.
Wij zitten nu ook in onze 2de ronde! Moet 21 okt. ongi worden.(nou ja liever niet natuurlijk)
Ook mijn vriendinnen zitten in een hele andere fase, dat vind ik best jammer.
Waar komen jullie vandaan, en wat voor werk doen jullie? Leuk om te zien dat er nog meer jonge vrouwen zijn die graag een kindje willen! (was vroeger heel normaal, maar nu...) Lijkt me gezellig om met elkaar te kletsen!
Groetjes Dong

Hi Dong

Ik kom uit de buurt van Leiden. En ik werk op een kinderdagverblijf op de babygroep, heerlijk de hele dag tussen de poepluiers! En jij?

x suuz

Terug
Bovenaan