Rond de 20 en dolgraag moeder willen worden!!!

Ja ik laat t even weten als ik getest heb, maar verwacht nix want dat doe ik zelf ook niet...

Liefs Arina

Wat een snelle reactie!
Ik kom uit hoorn, en werk in de zorg! (ook met poepluiers hihi, alleen dan een groter formaatje!)
Wat rot joh, zon lange ongi! Nu heb je natuurlijk ook geen idee wanneer je volgende ongi is! Nu maar hopen dat die testen goed zijn werk doen!
Ik werd gelukkig keurig na 28 dagen ongi, maar ja dat kan volgende maand natuurlijk weer anders zijn.
Ja nu wij ook hebben besloten dat we er voor gaan, kun je geen dag langer wachten! En ik weet dat het nog wel even kan duren voordat het überhaupt lukt! en dan nog 8 maanden... wachten duurt idd. lang als je geen geduld hebt haha. Maar ja we zijn nog jong, dus alle tijd....!

Het is idd lastig maar ik reken gewoon vanaf de eerste dag van mn ongi. Want ik werd gelukkig wel op tijd ongi. Mn cyclus is ongeveer 30 dagen dus mn NOD is ongeveer 15 oktober. Vind het wel spannend hoor die ovulatietesten straks heb ik geen ene positieve. Maar ja daar moeten we maar niet aan denken toch? Ik was net aan het testen toen zei mn mannetje gelijk al...nou kennen we?? Whaha
Ik heb zo een verjaardag duas ik ga me ff optutten!
Morgen ben ik er wel weer effies

x suuz

Nou wat leuk hoor om te horen dat jullie ook weg zijn van de naam levi
Bij levi ben ik door de pil heen zwanger geworden.. dus was niet echt de bedoeling maar wel heel gewenst.. dus heb geen flauw idee hoelang ik erover gedaan heb..
nu zijn we in ronde 2.. heb mijn nod ongeveer 8 oktober...

Ik wens jullie allemaal heeeel veeeel succcessss !!!!!!

Hoi Allemaal,

Vinden jullie het goed als ik mee klets!

Ik ben ook 22 jaar en wij zijn in de 1e ronde en voor het 1e kindje...
ook mijn vrienden zijn nog niet erg met kinderen bezig, die zien ze meer
als een beperking... en dat zie ik helemaal niet zo.

We hebben net onze eerste klusweek achter de rug,
heb mijn NOD op 8/9 oktober, hoop dat hij weg blijft!

Hebben jullie het al verteld aan iemand buiten dit forum... de "plannen"?

xXx Mon Réve

Misschien is het een idee om een lijstje te maken met onze nod als je die weet...
word het wat overzichtelijker

Rebecca        nod: 8 oktober        ronde 2

Becka                            Ronde      2                Nod                8/9 oktober                  2e kindje ( Levi 27-9-06 )
Gordijntje                Ronde  6                  Nod                                                                  1e kindje
Annelies`                  Ronde   2                  Nod                  8 oktober                     1e kindje
Dong 123                  Ronde  2                  Nod               21 oktober                    1e kindje
Mon Reve                Ronde    1                  Nod                8/9 okober                    1e kindje

quote: becka1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2007 20:21:24'));

Suusje                       Ronde 6                   Nod                  15 oktober                   1e kindje                            
Becka                            Ronde      2                Nod                8/9 oktober                  2e kindje ( Levi 27-9-06 )
Gordijntje              Ronde  6                  Nod                                                                     1e kindje
Annelies`              Ronde   2                  Nod                  8 oktober                     1e kindje
Dong 123                Ronde  2                  Nod               21 oktober                    1e kindje
Mon Reve            Ronde    1                  Nod                8/9 okober                    1e kindje

Terug
Bovenaan