rond schraal plekje

hoi..
Mila heeft al een hele poos een schrale plek op haar voorhoofd.
echt z,on rondje,maar het valt niet echt op.de ene keer is het wat roder en zie je het wat meer.maar het duurt nu wel lang voordat het weggaat en mischien maak ik me wel zorgen om niks..maar toch.ze heeft verder nergens anders een plek en is ook gewoon vrolijk.ik moet woensdag wel na het cb dus mischien weten ze daar meer..wat zou het kunnen zijn..?
groetjes een bezorgde mama piewie

MIsschien een beetje vet houden met vaseline.
Anders zou ik het ook niet weten. En als je het niet uit houdt tot woensdag... gewoon even de ha bellen he, daar is ie voor.

Succes

Het zou een eczeem plekje kunnen zijn. Heeft Kian boven op z'n hoofd gehad. Aangezien hij het van mij heeft had ik het medicijnzalfje al in huis, en mocht het van de dokter ook op zijn bolletje smeren.
Maar ik zou het even aan het cb vragen. Zij zien vast het verschil wel tussen alle soorten vlekjes.
Liefs Nelleke

he phira,
mijn dochter heeft ook twee van deze plekjes, het begon met eentje op haar schouder, en nu ook eentje op haar onderarm. zoals je het omschrijft klinkt het hetzelfde. mijwerd door het cb geadviseerd om er vasaline op te smeren, het duurt inderdaad wel lang voor het weg gaat, maar bij mijn dochter is het wel al een stuk minder. maar als je er niet zeker van bent zou ik er toch naar laten kijken als ik jou was, want bij jouw kindje zit het op zijn hoofd.
groetjes steffie

hoi
mischien is het gewoon een schrale plek ik had dat namelijk ook toen ik baby was en rick heeft het nu dus ook hahahahahaha dat is net een stukje huid op het voorhoofd dat gewoon ja schraal is   bij rick is het de ene keer rood en de andere keer zie je er niks van ???
groetjes priscilla

Ik weet natuurlijk niet of het idem is maar ons Maud-je had hier ook
last van. Als ik het dan insmeerde met vaseline dan leek het nog roder
te worden en erger. Ze heeft daar ook een beetje berg gehad op dat
plek. Nu blijkt dus dat het eczeem was en na andere zalf te hebben
gesmeerd is het helemaal weg. Ik smeer nu nog met andere zalf om het
vet te houden en dat werkt goed.

Misschien ff mee naar de dokter.....

groetjes Claudia en Maud-je

Terug
Bovenaan