rond schraal plekje

iris heeft ookzoiets gehad.
smeerde het bij ieder dutje en slaapje in met bepanthen. en dan werd het minder en als ik xstopte kwam het terug en als ik door smeerde ook.
nu heb ik gesmeert tot het weg is en nu smeer ik schrale wangetjes er op van de kruitvat en het is bijna niet meer te zien.
schrale wangetjes smeer ik 3 keer perdag of zo.

groetjes petra

Mijn zoontje heeft het ook maar dan op zijn hoofdje, buik en benen. Ik heb vanalles geprobeerd maar het is de ene dag erger als de andere dag. Die creme van de kruitvat helpt inderdaad goed, beter als vasaline, dat sluit de huid af en wordt het nog erger.
Ik heb alle kleertjes gewassen zonder waspoeder en nagespoeld met azijn en ook een paar dagen niets gesmeerd op de rode plekken maar het helpt niet. Morgen ga ik naar de ha (voor de zovelste keer).
Ik hoop dat het plekje gauw weggaat bij jou kindje.Ik heb niet het idee dat mijn zoontje last heeft van die plekjes maar ik vindt het zooooo zielig...

liefs
di silva

bedankt voor jullie reacties..ik denk niet dat ik me heel erg zorgen hoef te maken..maar eh je weet wel hoe een moeder kan zijn.
Mila heeft op andere plaatsten gelukkig geen plekken..dus ben niet bang dat ze nu heel erg exceem krijgt ofzo..morgen ga ik gelukkig al naar het cb..van de week zag je er weer bijn a niks van en vandaag weer lichtjes ik weet het ook niet.zal het morgen dan wel horen..en anders ga ik even langs de arts..maar dan denk k gelijk weer moet dat nou voor z,on lullig plekje..hihi.
nou goed we zullen zien..groetjes piewie

Terug
Bovenaan