Ronde 10 emotioneel

<p>Hallo, </p><p>Ik zou het fijn vinden als ik mijn gevoel met iemand zou kunnen delen. Wij zijn nu in ronde 11 maar het wil allemaal nog niet zo lukken, ik ben nu een week over tijd maar woensdag was de hcg  test negatief. Ik heb verder ook geen klachten dus ben bang dat het ook deze ronde niet raak is. De afgelopen 7 maanden zit ik steeds rond de 29-31 dagen en nu al op 38.  Ik vind het zo frustrerend. Iedereen mij heen lijkt zwanger te zijn. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar soms kan ik niet ophouden met denken en piekeren. Heeft iemand tips. </p>
 
Heel herkenbaar, wij hebben bijna 2 jaar aan het tobben geweest. Dit frustreerde soms enorm. Vooral zoals jij het zegt dat iedereen om je heen wel zwanger is..
Hebben jullie jezelf al eens laten onderzoeken om te kijken of alles goed zit bij beide? Dat was bij ons uiteindelijk de oorzaak waardoor het niet spontaan lukte. Nu via icsi behandelingen bij de 1ste keer zwanger...Nu bijna 6 weekjes
 
 
Heel herkenbaar, wij hebben bijna 2 jaar aan het tobben geweest. Dit frustreerde soms enorm. Vooral zoals jij het zegt dat iedereen om je heen wel zwanger is..
Hebben jullie jezelf al eens laten onderzoeken om te kijken of alles goed zit bij beide? Dat was bij ons uiteindelijk de oorzaak waardoor het niet spontaan lukte. Nu via icsi behandelingen bij de 1ste keer zwanger...Nu bijna 6 weekjes
 
 
Heel herkenbaar, wij hebben bijna 2 jaar aan het tobben geweest. Dit frustreerde soms enorm. Vooral zoals jij het zegt dat iedereen om je heen wel zwanger is..
Hebben jullie jezelf al eens laten onderzoeken om te kijken of alles goed zit bij beide? Dat was bij ons uiteindelijk de oorzaak waardoor het niet spontaan lukte. Nu via icsi behandelingen. Na de 1ste keer gelukt. Nu bijna 6 weekjes
 
 
Zo herkenbaar wij zijn nu ook een jaartje bezig.
In juli een miskraam gehad bij 7 weken en sindsdien heb ik het gevoel dat het toch niet lekker zit daar binnen.
Morgen maar nog een keer testen de ene x kijk ik er naar uit en de andere x denk ik laat maar dan heb ik ook geen teleurstelling 
Misschien kan je langs de HA voor een doorverwijzing dan kunnen ze toch is kijken of alles goed is ? helaas krijgen wij geen doorverwijzing omdat het dus wel een keer is gelukt bij ons is de conclusie dus ook we zijn vruchtbaar en daar moeten wij het mee doen 
Suc 6 met deze spannende tijden ?
 
Terug
Bovenaan