Ronde 12 (denk ik)

ha

Succes met alles, hopen dat het toch positief is. Vooral met het 'minder er mee bezig zijn'. Helaas werkte dat bij mij nooit, de wens is er en blijft er ondanks de vele adviezen het naast je neer te leggen (waar ik soms boos om werd). Ik bleef er net zoveel mee bezig als altijd, probeerde me wel regelmatig te ontspannen door hobby's.
Veel succes,

Hoi lieverd!
Kop op! Geef de moed niet op!!!
Ik ken je gevoel!
En iedere maand duurt te lang, weer opnieuw beginnen en wachten.....
Hopelijk straks met resultaat!

Misschien nog een tip, die ik 5 jaar geleden las toen ik zwanger probeerde te raken!
Laat je man zink met vitamine C slikken (deze combi is te krijgen bij o.a. de tuinen). En drink zelf frambozen thee!

Het heeft bij mij 3 keer geholpen, missschien zit het tussen mijn oren maar dan nog het heeft gewerkt en toendertijd bij meerdere die allang aan het proberen waren!
Succes!
Liefs Bowi

Wat zijn jullie toch schatten!! Heel erg fijn en lief al die reacties!! Dat doet een mens goed hoor!!

Naar mijn berekeningen moest ik vandaag ongi worden (zoals ik de afgelopen maanden een cyclus had van 25 dagen) en vooralsnog is er nog geen rode duivel in zicht....Laten we hopen dat ik het indd mis had maar ik ga niet te vroeg juichen. Ik laat het jullie weten.

@Bowi: bedankt voor je tip! Ik ga het zeker uitproberen.

Fijn weekend allemaal! Dikke knuf Lynn

Terug
Bovenaan