ronde 12.....

Hoi mamavaneef,,

Dank voor je berichtje. We zitten dan (helaas) een beetje in het zelfde schuitje. De maanden tikken maar weg zonder dat er iets gebeurd. En bij jou dan ook nog eens de miskraam. Wat vervelend voor je. Ik kan me indenken dat dat het nog eens moeilijker maakt.
De ene dag ben ik er ook meer mee bezig dan de andere maar het blijft moeilijk.

Is het jullie eerste zwangerschap?

Nogmaals dank voor je berichtje en ik hoop ook op snel goede en positieve berichten.

Groetjes Silli

Nee wij gaan nu voor de tweede, hebben al een dochter van 7, en de tweede wil maar niet lukken.
Gelukkig word ik gewoon om de 28 dagen ongesteld, en af en toe voel ik wel mijn eisprong.

Ben nu ook weer begonnen met temp en ovu testen, maar dit brengt oop dit moment meer in de war.
heb wel een leuk programmatje op mij tel heet MY DAYS, is best wel handig kun je alle info in zetten en geeft je ook automatisch info over je vruchtbare dagen...( daar kun je ook temperatuur , wanneer je gemeenschap hebt gehad... etc...) best wel handig.. en ja zo krijg ik ook mijn dag om. hihi

Groetjes

Raar he dat het dan heel niet wil lukken die 2e. Ik word ook gewoon om de 27/28 dagen ongesteld en ben inmiddels ook druk met temperaturen en testen maar ik vind dat ook niet heel veel verduidelijken.
Ben jij nog van plan iets richting de HA te gaan doen of wacht je af?
Mm. .. dat myDays zal ik eens opzoeken. Heb je dat gewoon ergens van internet afgehaald?

Groetjes Silli

Hoi, nou ik had al een afspraka staan by de GY voor september we zouden dan gaan bespreken hoe we het verder moeten aanpakken.
We hebben begin dit jaar al alle onderzoeken gehad ( omdat mijn vriend jaren terug heel erg ziek is geweest en veel medicatie heeft gehad, en we bang waren dat de zaad niet meer zo goed was), van zaad onderzoek, tot samenlevingstest, tot HSG, alles bleek gewoon goed, en we oesten gewoon verder proberen tot sep.... maar nu heb ik in Juli een MK gehad en ben heel erg aan het twijfelen of de Gy ons niet naar huis stuurt in sep om toch maar weer een tijdje te proberen.

My days heb ik op mijn tel gedownloaded via internet ( dan moet je wel een toestel waar je android applicaties op kunt zetten hebben)....best wel handig voor mij is een soort dagboek met mijn proberen om zwanger te worden info...
Wanneer is jou NOD ?

groetjes

Wij hebben en bijna 3 jaar over gedaan om zwanger te worden van de eerste. Dat is uiteindelijk gelukt met hulp.

Ik wil even zeggen dat ik nog steeds kotsmisselijk wordt van die goedbedoelde adviezen: je moet er gewoon niet mee bezig zijn.
Je wordt niet zwanger van er niet mee bezig zijn. Dat heeft er helemaal niets mee te maken.

MIjn gyn zei: zwanger worden is 1/3 vrouw + 1/3 man + 1/3 onbekend.
Daarmee wou ze dus zeggen dat zelfs als alles goed is met beide lukt het soms niet en het is dan niet duidelijk waarom.

Als ik jou was zou ik gewoon een afspraak maken bij de huisarts. De eerste test zijn vrij makkelijk en niet zo intensief. Je kan daarna altijd nog besluiten om echt de MMM in te gaan, maar dat hoeft niet.
Als je weet dat het zaad van je man goed is en je weet dat jij een iesprong hebt dan kan je nog gewoon een tijdje zelf proberen, want de MMM is echt geen pretje.

hoi silli,

Ik weet precies hoe jij je voelt! ik werd na 13 dagen overtijd en weer een negatieve test toch weer ongie. Echt ontzettend balen.
wij gaan nu ook weer ronde 11 in! en ik ben zo onderhand echt van slag. en weet het niet meer zo goed.
en hoe langer het duurt, hoe meer je er mee bezig bent, hoe minder het lukt. ik weet prcies hoe het voelt. ook ik probeer het van me af te zetten, maar hoe langer het duur des te meer ben ik er mee bezig!
we hebben ovulatie testen gekocht.
ik leef met je mee,.
succes.
liefs dolfijntje

Hoi mamaeef,

mijn NOD is rond 26 augustus, even uit mijn hoofd gezegd.
Tjee, jij heb dus al de stap van naar de HA gezet. Goed van je en toch ook fijn dat je weet dat het inprincipe allemaal goed zit. Nu alleen nog dat portie geluk dat het ook eens raak is. Ik heb geen ervaring met wat je Gyn straks zal zeggen nu je die miskraam gehad hebt. Als je daar toch al begin van ht jaar geweest bent dan zal die toch nu wel eens wat gaan doen zou je zeggen.
Nou succes met alles en dank voor je berichtjes.
Groetjes Silli

hoi Deedee,

Dank je wel voor je berichtje. Jij weet dus zo te lezen ook hoe het is om te moeten wachten. Drie jaar is een hele tijd zeg. Wel fijn dat het toen toch gelukt is.
En idd het niet druk mee bezig zijn blijft een raadsel. Inmiddels geloof ik dat ook steeds minder, want hoe langer het duurt hoe minder mensen het van zich af kunnen zetten. Dat gaat gewoon niet.
We hebben idd wel besloten dat als het deze keer weer niet lukt we maar eens naar de HA gaan en dan maar kijken wat hij zegt en dan zien we het wel.
Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Silli

Terug
Bovenaan