Ronde 17, fertiliteits onderzoek en bruinverlies

Hey dames even een update.
Ik heb een inwendige echo gehad vorige week maandag. Daarop was te zien dat er een ei op knappen stond. Verder zag alles er goed uit dus ik ben enorm opgelucht aangezien ik al van alle doemscenario's in m'n hoofd had. Nu is er voor mezelf bevestigd dat ik mijn eisprong voel. Dat wist ik al wel, maar ben op den duur enorm aan mezelf gaan twijfelen of het wel de eisprong was die ik voelde. We zijn door de arts naar huis gestuurd met de woorden "doe jullie huiswerk en gaat heen en vermenigvuldigd u"
We zijn flink aan het klussen geslagen en een dag na de echo voelde ik m'n ei. sinds de eisprong heb ik een weeig gevoel in m'n buik die erger word. Een soort menstruatiepijn. Mijn tepels beginnen gevoelig te worden, ik slaap onrustig en schrik vaak wakker, ik heb een koud gevoel terwijl mijn lijf niet koud is, ook heb ik pijn in m'n onderrug en ontzettend snel honger. Waar ik eerder 1, en heel soms 2 keer per dag at, eet ik nu zeker 3 keer met af en toe nog iets kleins tussendoor.
Mijn NOD is volgende week donderdag. Is dat niet een beetje vroeg om nu al deze symptomen te hebben? Nou heb ik een deel van deze symptomen een week voor mijn laatste vkm ook gehad. Dus ben wel heel benieuwd. 

Terug
Bovenaan