Ronde 2 voor kindje 2

A

Anoniem

Guest

Hallo daar,

Ben weer terug van weggeweest mijn dochter is inmiddels 10 maanden. Nu willen we toch nog indien mogelijk een broertje of zusje voor haar. Vind het iedere keer weer spannend zit nu dus in ronde 2 voor kindje 2. Had geen fijne zwangerschap bij mijn dochter dus daar zie ik wel tegen op, maar ik had wel een supersnelle bevalling. Heb mijn eisprong goed gevoeld en maar even geklust met mijn menneke.  Ben nu erg moe heb veel honger en een opgeblazen buik. Vlg week dinsdag mijn nod dus we wachten maar geduldig af.

gr. Marjolein 34 jaar.

hai marjolijn wel spannend he ik zit nu in ronde 1 voor het 2 de kindje en zondag is mij nod ik heb wel erg gevoelige tepels en bij de eerste zwangerschap ook maar pas met 5 weken en voel jij nu hetzelfde als toen je voor de eerste keer zwanger was ik hoop zo dat we snel een positieve test hebben was je de eerste keer snel zwanger ik in ronde 2 groetjes

Hoi Marjolein,

Leuk dat jullie weer voor een tweede kindje gaan, spannend dan weer he?
Ik ben Anouk 23 jaar en ik zit ook in de 2e ronde voor ons 2e kindje.
Wij hebben al een zoontje van 2,5 jaar. Mijn nod is ook volgende week
maandag of dinsdag (mijn cyclus is een beetje onregelmatig).
Ben weer erg benieuwd, maar ja het enige wat we kunnen doen is afwachten!

Liefs Anouk.

hallo marjolein,
Wat toevallig ben ik ook in de 2e ronde voor een 2e kindje de eerste is 3 jaar.
mijn NOD is 22 september nu de vruchtbare periode dus flink aan de bak met veel plezier.
Allemaal Veel Succes.
liefs
chanaty

Hoi,

Zag dit topic, en dacht laat ik reageren. Mijn man en ik hebben sinds kort besloten om voor een tweede te gaan.
Nova is 27 augustus een jaar geworden.
Net zoals met haar, is mijn cyclus zeer onvoorspelbaar. Ga me denk ik rot kopen aan testen.
Toen ik gestopt was met de pil de eerste keer, was ik er helemaal niet mee bezig. Ik had voor mezelf bedacht dat het wel een jaar kon duren. Echter na twee maanden bleek ik zwanger te zijn.
Nu ben ik er veel meer mee bezig. Denk ook constant dat ik me nu anders voel, en dus misschien zwanger zou kunnen zijn.
Ik wens jullie allemaal ook veel succes, en hopelijk zijn we snel zwanger

quote: liefding 63 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2008 10:03:56'));

hai marjolijn wel spannend he ik zit nu in ronde 1 voor het 2 de kindje en zondag is mij nod ik heb wel erg gevoelige tepels en bij de eerste zwangerschap ook maar pas met 5 weken en voel jij nu hetzelfde als toen je voor de eerste keer zwanger was ik hoop zo dat we snel een positieve test hebben was je de eerste keer snel zwanger ik in ronde 2 groetjes

Hoi daar,

Ik vind het iedere maand toch wel spannend. Bij mijn dochter duurde het ongeveer 14 maanden. Nu heb ik meer het gevoel dat de pil er helemaal uit is en wie weet gaat het nu sneller. Voelde eigenlijk toen ook pas na 6 weken iets en ik had toen wel een nestelbloeding gehad was toen heel raar gelopen ik kon het niet geloven. Jij ook succes wat is jouw eerste een meisje of jongen ?

gr. Marjolein

quote: taatje28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2008 10:31:06'));

Hoi,

Zag dit topic, en dacht laat ik reageren. Mijn man en ik hebben sinds kort besloten om voor een tweede te gaan.
Nova is 27 augustus een jaar geworden.
Net zoals met haar, is mijn cyclus zeer onvoorspelbaar. Ga me denk ik rot kopen aan testen.
Toen ik gestopt was met de pil de eerste keer, was ik er helemaal niet mee bezig. Ik had voor mezelf bedacht dat het wel een jaar kon duren. Echter na twee maanden bleek ik zwanger te zijn.
Nu ben ik er veel meer mee bezig. Denk ook constant dat ik me nu anders voel, en dus misschien zwanger zou kunnen zijn.
Ik wens jullie allemaal ook veel succes, en hopelijk zijn we snel zwanger

Hoi,

Spannend allemaal he ook al wordt het de tweede. Ik denk dat het nu wel wat sneller zal gaan bij mij althans dat gevoel heb ik, maar dat zegt helemaal niks. Moet me ook inhouden om geen test te kopen. Ben nu best emotioneel en heb veel honger en een opgeblazen buik denk dat er deze maand nog extra moet worden  geklust hi,  hi.  

Jij ook succes  

gr. Marjolein en dochter Bregje  

quote: moedervan1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2008 16:06:24'));

Hoi Marjolein,

Leuk dat jullie weer voor een tweede kindje gaan, spannend dan weer he?
Ik ben Anouk 23 jaar en ik zit ook in de 2e ronde voor ons 2e kindje.
Wij hebben al een zoontje van 2,5 jaar. Mijn nod is ook volgende week
maandag of dinsdag (mijn cyclus is een beetje onregelmatig).
Ben weer erg benieuwd, maar ja het enige wat we kunnen doen is afwachten!

Liefs Anouk.

Hoi Anouk,

Wel grappig heb vlg wk dinsdag ook mijn nod mijn cyclus is ook best van slag. Mijn dochter is nu 10 maanden het gaat echt hard en dus wil ik alles nog wel een keer meemaken. Een broertje of zusje maakt niet uit. hi, hi mijn man hoopt klein beetje op een zoon met zoveel vrouwen in huis kan ik het niet meer aan zegt ie.

gr. Marjolein

Terug
Bovenaan