Ronde 2 voor kindje 2

Hoi!!!! Ik zit nu alweer in de 3e ronde voor ons tweede kindje. De eerste keer was het de tweede ronde raak dus ben nu best wel teleurgesteld. Had er toch stiekem op gerekend dat het weer zo snel zou gaan. Wie weet deze maand......succes allemaal!!!!

Heeeeeeeey Marjolein,

En en en??? Jij had toch ook vandaag je NOD?
Ben erg benieuwd...
Hier is overigens nog niks te bekennen!!!

Gr Anouk.

Wordt helemaal gek van mezelf. Ik heb het gevoel dat borsten groter zijn geworden, en ze voelen gespannen aan. Dus het zou kunnen zijn dat..........
Maar misschien ook niet. Toch heb ik echt het gevoel dat het raak is, durf er alleen met niemand over te praten. Want voor hetzelfde geld houd mijn lichaam me voor de gek.
Zal blij zijn als ik kan testen, hoewel het weer lastig te bepalen is wat mijn cyclus is geweest Ik ga er maar vanuit dat deze gemiddeld is geweest, en dat zou betekenen dat woensdag mijn NOD dag is.

Sorry, moest even zeuren

Hoi meiden,

Ik zou me graag bij jullie aansluiten. Toch wel weer leuk om mee te kunnen leven met elkaar.

Mijn dochter is 2 jaar en gisteren hebben we voor het eerst geklust, al weet ik nog niet precies wanneer mijn NOD is, dat moet ik nog even uitzoeken.....

Zelf ben ik 32, volgens mij dus de oudste van dit stel, maar jong van hart .

Zal nog even teruglezen met wie ik te maken heb!

Groetjes,

Natje, moeder van Katje

Hey grappig, mijn dochter is 27 augustus 2 jaar geworden Marjolein! Mooie datum he!

Hey hoi!

Mijn naam is Sylvia, ik ben 33 jaar en neem dus bij deze het stokje van de oudste zijn over :)

Wij zijn aan de derde ronde bezig voor mijn tweede en ons derde kindje. Mijn mannetje en ik hebben allebei een kindje uit een eerder huwelijk, ik een zoontje van 4 jaar en hij een dochter van 9. Samen willen we ook nog graag één of twee kindjes, als het ons gegund is natuurlijk.

Mijn NOD-dag is volgende week maandag de 15e en ook ik voel allerlei verschijnselen die er wel eens op zouden kunnen duiden dat het raak is, maar ja......... je kan jezelf de kop zo gek maken hè, dus het is altijd weer spannend....

Kortom ik klets graag met jullie mee over onze ervaringen.

Dames met de   NOD deze week: succes hoor! Laten jullie snel wat weten?

Terug
Bovenaan