Ronde 4

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, vandaag ben ik weer ongi geworden.. We wisten al dat het niet zo was ivm de testen.. Heb deze keer ook geen last van een teleurstelling..

Ronde vier, nieuwe kansen, misschien een december kindje.. Ik ga deze maand starten met ovulatietesten.. mijn cyclussen zijn niet echt gelijk, 21, 28, 31! Heb ook het gevoel dat we er naast zaten.. hopelijk nu meer geluk!

De laatste week hebben we niet echt succes gehad met zijn allen.. weinig zwangeren bij gekomen.

Succes iedereen!

Liefs en kussies Laurie

Hey Laurie,

Jammer dat het deze ronde niet raak was. Hopelijk brengt ronde 4 je veel geluk (deed het voor ons).

Succes met de ovultatietesten. Het kan veel duidelijkheid geven.

Heel veel liefs,
Melian

viel me ook al op dat er weinig meiden positief nieuws hebben gehad deze maand. voor mijn gevoel vorige maand best veel
wel fijn dat we er hier voor elkaar kunnen zijn.
ik zit nu ook in ronde 4 probeer het nog rustig aan te doen het is in ronde 2 helaas mis gegaan, maar al in een heel vroeg stadium.
wij zijn aan het tempen. zodat we weten wanneer mijn ei was. is geen goede methode om precies te weten wanneer je moet klussen, maar vind zelf ovu testen nog te prijzig. door tempen weet ik in ieder geval of en wanneer mijn ei was. en heb vorige week ook kunnen zien dat we op het verkeerde moment geklust hebben. (drukke maand geweest).

veel klusplezier deze maand

uh met vorige week bedoel ik kon vorige maand zien wanneer mijn ei was (moet geen 2 dingen tegelijk doen hihi)

@ Las, ik heb ze besteld bij sensitest shop. 12 testen, een ovulatiekalender, thermometer, 3 zwangerschapstesten voor €26,- vond dat wel te doen. In de winkel vind ik ze erg prijzig..

xxx

Hee meid,

Balen je ongi, ben blij dat je zelf niet erg teleurgesteld bent!idd volgende ronde, nieuwe kansen! dec kindje ook erg leuk hoor;-))
het is altijd welkom natuurlijk welke maand dan ook!
jij ook al zo'n rare cyclus , heb het idee dat mijn cyclus nu wat ritme gaat krijgen en dat de eerste maand kwam door het ontpillen! 26-36-35-??
wij wachtten ook nog deze maand af en denk anders ook maar ga beginnen aan de ovu testen!
Liefs xxx

Hoi Laurie,

Balen zeg, ik hoop dat er toch snel een aantal mensen ons volgen met een positieve test. Ik heb ook de testen van Sensitest gebruikt en bij mij bleek mijn ovulatie vijf dagen later te zijn dan als ik had berekend. Ik miste daardoor mijn 'ei' niet en ben direct zwanger geraakt.

Succes de volgende ronde!!
Liefs Issa

Terug
Bovenaan