Ronde 4

Hoi meid,
Balen voor je. Hopelijk brengt ronde 4 meer geluk bij jullie!
Zit zelf te wachten op mijn ongi, denk dat ie vandaag nog komt, buikpijn nl.
Hier ook negatief getest.
Wij gaan door naar ronde 5 en ben ook van plan te gaan ovu testen.
Ben benieuwd of dat jou en mij gaat helpen.
Succes meid x

Hey Laurie,

Het viel mij ook al op dat we deze maand weinig geluk hebben. Jammer dat het bij jou ook niet zo is.. We gaan gewoon voor veel decemberbaby's!!
Ik doe mee!

Heey meid,

Wat jammer dat de red devils weer zijn gearriveerd!! Fijn dat je er deze keer goed mee om kan gaan. Verschilt per maand kom ik achter. Maar deze maand is nog niet voorbij...

Liefs ciomama

Hey Laurie,

Jammer zeg. Goed van je dat je met goede moed verder kunt naar ronde 4.
De ovulatie testen kunnen je veel duidelijkheid geven! succes meid. (ik gebruik ze van testjezelf.nu niet duur en werken goed)

Liefs Lisette

Hoi hoi!

Jammer dat je nog geen goed nieuws hebt, maar gewoon positief door naar de volgende ronde toch?! Die ovulatietesten zijn echt handig. Nou heb ik ze afgelopen maand ook gebruikt. Heb wederom (2e ronde na stoppen pil) een top cyclus. Verwachtte mijn ovulatie afgelopen vrijdag/zaterdag en beide dagen getest. Vrijdag duidelijk streeptje, zaterdag nog duidelijker en gisteravond was er geen streepje meer!

Ik hoop dus op jackpot ;-)

Bij jou zou het meer testjes kunnen kosten door onregelmatigheid, maar tis heerlijk te weten wanneer het er nou echt om spant :)

Succes!!!

Lfs Meis

Hej! Bij jou ook bezoek geweest? Bij mij is t weer achter de rug.. 2 dagen maar.. Op naar de volgende ronde! Komen we elkaar daar weer tegen!

Dank je wel allemaal!! Toch wel fijn dat je het zo in de groep kan gooien en erover kan kletsen/typen...

mn mams weet wel dat we bezig zijn maar kan haar moeilijk overal mee lastig vallen..

Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt en we hebben geen haast ofzo...

Wel hoop ik dat mn ongi snel over is!! Wat doet dit pijn zeg! Ben al vanaf mijn 14 aan de pil of spiraal was de pijn helemaal vergeten... vanacht amper geslapen erdoor...

Kussiez

hoi laurie,

Balen zeg!!!
ik ben nu 2 dagen overtijd nog geen spoor van ong..
wel erg duizelig en heel erg moe en met vlagen misselijk....

maar ja mijn gevoel slingert heen en weer wil testen en stiekem denken dat het zo kan zijn aan de andere kant wil ik geen teleurstelling....lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden!

hebben besloten om zaterdag pas te gaan testen!

liefs petra

Terug
Bovenaan