Ronde 5

Mayyy: Wat spannend!!! Ik heb vandaag ook de testen van 2besure binnen gekregen. Ben benieuwd!

TTC: Herkenbaar je verhaal. Hier ook vandaag ongesteld geworden en teleurgesteld. Bij ons ongeveer ook nu ronde 5 ?

Laten we hopen dat 2020 onze een mooi kindje gaat geven. (Als we april zwanger raken zou het rond 2020 ongeveer komen) ✨

Vervelend dat je na 5 maanden nog niet zwanger bent. Helaas kan het wel tot een jaar duren en hoeft er maar 1 spermacel te zijn die het overleeft naar de eicel. Wij hebben er als vrouw alleen geen invloed op. 
Ik ben zelf na 13 maanden zwanger geworden en heb ik ook de CB ovulatie testen gebruikt met 2 dagen. Ik zou je adviseren om na een smiley niet door te testen. Als je een smiley heb gehad dan komt je eisprong tussen 24 en 48 uur. Gewoon zorgen dat je minimaal 1 keer seks heb gehad (hier was het met 1 keer raak in de 13de maand) 
zorg ook dat je er niet mee bezig bent, zoek ontspanning op en relax! 

ah nee wat jammer Mayyy! :( Hopelijk word je dan snel ongesteld zodat je verder kunt naar de volgende ronde. 

Bedankt voor alle reacties, ik ga proberen het wat meer los te laten maar merk wel dat dat erg lastig is. Iedereen om me heen lijkt ineens zwanger te worden en ik zie overal baby's haha. Vind het in ieder geval een geruststelling dat ik mij dus nog geen zorgen hoef te maken. 

Terug
Bovenaan