Ronde 7

@Evietje, dat stemmetje dat ken ik. Mijn man werd er zot van. Hoe vaak ik wel niet gezegd heb "ik ga nooit nog zwanger raken" ;-) . Heel herkenbaar dus. Tis dat we er zo weinig vat op hebben en een cyclus is best veel te lang wachten voor ongeduldige zieltjes zoals ik.
Ik heb geprobeerd om meer relaxed te zijn, maar dat is me van geen kanten gelukt.. ik was en ben er echt elke dag mee bezig..
 
Hoi, het lukte me door gewoon letterlijk het bijltje erbij neer te gooien. Ik was er gewoon klaar mee om elke keer weer teleurgesteld te zijn. Dus ik besloot een maandje gewoon helemaal niks. Misschien hielp de gedachtengang wel dat ik van het leven wilde genieten, en we het m'n tweeën ook goed hebben. Dus ik wist die maand dat het niks was, en de loop naar m'n menstruatie was ook heel rustig. Een keer geen krampjes en en pijntjes in mn onderbuik. Wat ook wel een verademing was eigenlijk. De maand erop, had ik gek genoeg een positief gevoel, die eerder meer als negatief voelde. M'n gevoel bleek te kloppen en toch stond ik er niet zo bij stil, en wachten op een bloeding die maar niet kwam. 
Maar goed, ik hoor vaak dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Misschien is dat het ook wel hoor. En misschien was het wel gewoon geluk, ik weet het niet. Ik had gewoon de moed opgeven. 
Ik sta er nu ook veel relaxter in. Het enige is nu dat ik nu wel weet dat het kan. Dat is ook wel een geruststelling, denk ik. 
Afgelopen maand ook een rustig verloop naar de menstruatie gehad, ook omdat mijn vriend net tijdens m'n ovulatie beetje ziek was en er weinig magie was. Dus die ronde kan ik niet eens meetellen.
 
 
 
Oh, en ik was ook al 32/33 jaar oud. Dus dat rekende ik ook mee, dat het dan toch moeilijker ging. Gek, terwijl mijn zus, die al twee oudere kindjes heeft in de derde ronde raak schoot, 3 maanden nadat ik zwanger bleek te zijn. Ik ben ook wel bang geweest dat het haar eerder lukte, omdat ze het er toen al over had, terwijl wij het net begonnen te proberen. Een collega van mij was toen net bevallen van haar 4de! kind, en het voelde echt als..  'Waarom zij wel, en mij wordt er geen eentje gegund'. Ik denk dat je dat misschien ook wel herkend. 
 
Hoi  Evietje
Ik zit in ronde 10 en ik begrijp je gevoel helemaal. Ik zelf heb een cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Maar hier wil het ook niet lukken. Ven een half jaar geleden naar de dokter geweest en die zei dat ik het tijd moet geven en dat als het na 1 jaar nog niet is gelukt nogmaals langs moet komen.
En het liefst wil je dat het op een natuurlijke manier lukt.
Maar blijf positief dat probeer ik ook te blijven.??
 
 
@ Amberle ja dat gevoel herken ik zeker en aan het begin van een nieuwe ronde en rond ovulatie ben ik echt hoopvol en positief, maar als mijn NOD weer dichterbij komt steeds minder geduldig en met wanhopig. Lastig toch dat het elke dag in je hoofd zit..
@ G-G: dat gevoel 'zij wel en ik niet ' is zeker bekend... lijkt alsof iedereen om me heen ineens zwanger wordt.. Maar zal ook wel komen omdat wij ermee bezig zijn.  Fijn dat jullie het relaxt in kunnen gaan. Hier is vooral de week voor de NOD niet fijn. Verder gaat het nog wel.
@Kimberly ja probeer positief  te blijven idd. Het zal ons ook op een dag gegeven zijn.? idd te hopen dat het natuurlijk mag lukken! Maar als ik dit van jou zo lees ga ik ook nog maar niet naar de dokter..
 
Terug
Bovenaan