Ronde nummer 1

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 12:33:05'));

oja en mijn vorige zwangerschap is super verlopen,geen klagen aan haha behalve een buik van 140cm...en een reuze baby van 4395gram en 54cm hihi...

en je hoeft je denk niet druk te maken over de snelheid bij een ander enzo gewoon niet te veel mee bezig zijn,dus gewoon doen zoals je normaal ook doet,lekker relax sexxen haha veel gaan hun hele sexleven erop focussen en dat is niet zo goed gewoon lekker normaal doen dus

Hallo Patricia,

Je bent dus al bevallen van een peuter haha!

Maar bij de eerste keer een miskraam na 12 weken pas... dat was vast een schok! Maar gelukkig dat je daarna toch nog snel zwanger bent geworden.

Wat de sex betreft: die heb ik het liefst inderdaad zo normaal mogelijk; het is toch wel een belangrijk onderdeel van je relatie (voor mij in elk geval) dus daar moet je wel van blijven genieten. Ik hou niet zo van verplichte nummertjes.

Groetjes Gerda

quote: Gerda1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2008 10:37:18'));

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 12:33:05'));

oja en mijn vorige zwangerschap is super verlopen,geen klagen aan haha behalve een buik van 140cm...en een reuze baby van 4395gram en 54cm hihi...

en je hoeft je denk niet druk te maken over de snelheid bij een ander enzo gewoon niet te veel mee bezig zijn,dus gewoon doen zoals je normaal ook doet,lekker relax sexxen haha veel gaan hun hele sexleven erop focussen en dat is niet zo goed gewoon lekker normaal doen dus
Hallo Patricia,

Je bent dus al bevallen van een peuter haha!

Maar bij de eerste keer een miskraam na 12 weken pas... dat was vast een schok! Maar gelukkig dat je daarna toch nog snel zwanger bent geworden.

Wat de sex betreft: die heb ik het liefst inderdaad zo normaal mogelijk; het is toch wel een belangrijk onderdeel van je relatie (voor mij in elk geval) dus daar moet je wel van blijven genieten. Ik hou niet zo van verplichte nummertjes.

Groetjes Gerda

haha nee idd hier ook geen verplichte nummertjes hahahaha

en ja idd was zeker een schok die miskraam mn schoonzus was 2weken eerder uitgeteld en vooral als je dan ziet dat bij haar alles groeide en de geboorte tja denk er nu nog vaak aan hoe de kleine er dan uitzag enzo maar ja je doet er niks aan ;)

kus

hallo allemaal!
IK ben laura,en ik ben 24 jaar,ik heb een dochter van net 2 jaar.
de bevaaling ging niet zo goed en ik dacht dat ik nooit meer voor een 2e zou gaan,
maar wat ze zeggen is waar,het slijt!!!
ik ben 12 augustus voor het laatst mijn pil ingenomen,en ik had volgens mij gister mijn NOD.maar tot nu toe was de test nog negatief,helaas.

bij mijn dochter was het de eerste keer meteen raak,3 weken na het stoppen van de pil!!!!!!hadden we echt niet verwacht.
nu gaan we er stiekem weer vanuit dat het weer zo snel gaat,maar ik weet dat die kans niet zo groot is.

Wel heb ik sinds 2 weken een futloos gevoel en een opgeblazen gevoel ook ben ik ruim 3 kilo aangekomen,en zit ik onder de pukkels(ik zie er dus geweldig uit)

Nou lees ik overal dat het ook van het ontplillen kan komen , maar aangezien ik daar bij mijn vorige zwangerschap niet aan toe ben gekomen,weet ik niet hoe dat voelt.

Nou dat was een heel verhaal,ik heb trouwens ook alleen maar vriendinnen zonder kinderen,dus ik zou het heel leuk vinden om me bij jullie te voegen!

heel veel succes allemaal!!!!!!!!!!!!

quote: lauranaomi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2008 12:45:22'));

hallo allemaal!
IK ben laura,en ik ben 24 jaar,ik heb een dochter van net 2 jaar.
de bevaaling ging niet zo goed en ik dacht dat ik nooit meer voor een 2e zou gaan,
maar wat ze zeggen is waar,het slijt!!!
ik ben 12 augustus voor het laatst mijn pil ingenomen,en ik had volgens mij gister mijn NOD.maar tot nu toe was de test nog negatief,helaas.

bij mijn dochter was het de eerste keer meteen raak,3 weken na het stoppen van de pil!!!!!!hadden we echt niet verwacht.
nu gaan we er stiekem weer vanuit dat het weer zo snel gaat,maar ik weet dat die kans niet zo groot is.

Wel heb ik sinds 2 weken een futloos gevoel en een opgeblazen gevoel ook ben ik ruim 3 kilo aangekomen,en zit ik onder de pukkels(ik zie er dus geweldig uit)

Nou lees ik overal dat het ook van het ontplillen kan komen , maar aangezien ik daar bij mijn vorige zwangerschap niet aan toe ben gekomen,weet ik niet hoe dat voelt.

Nou dat was een heel verhaal,ik heb trouwens ook alleen maar vriendinnen zonder kinderen,dus ik zou het heel leuk vinden om me bij jullie te voegen!

heel veel succes allemaal!!!!!!!!!!!!

hoi hoi welkom:p

ook een snelle dus haha ja ik had dat bij caithlyn ook was ook binnen 3weken zwanger en ook wij hopen op een beetje geluk weer deze ronde....

gister had ik ineens een druppel bloed terwijl mn ongi al bijna een week voorbij is vraag me af wat het is en of je eisprong eerder kan zijn??

nou succes

groetjes

en nee ik weet ook niet hoe ontpillen dus voelt haha

Hoi Gerda,

dan nu eindelijk mijn verhaaltje. Een beetje anders dan wat ik eerst getypt had, maar weet het niet meer.  Had er gister niet zoveel zin meer in.
Ik ben 25 jaar en we zitten nu in de eerste ronde voor ons tweede wondertje. We hebben al een zoontje van bijna 18 maanden. En as zondag is mijn nod. Ik wacht met spanning

Gelukkig maar weer dat het nu beter gaat met de sex, want dat heb je toch echt nodig om zwanger te worden. Hebben jullie erover gepraat of ging het vanzelf weer?

@lauranaomi, het blijkt zo te  zijn dat je heel vruchtbaar bent net na het stoppen met de pil. Ik hoor ook van veel mensen dat ze na het stoppen met de pil gelijk zwanger waren.
Ik zelf vond het een fijn gevoel om eerst die hormonen uit mijn lijf te hebben dus na het stoppen met de pil hebben we het  een maand of drie met condoom gedaan. En het was daarna in de derde ronde raak.

Even een vraagje: zijn jullie veel bezig met zwanger worden? Ik bedoel denk je er  de hele dag aan? Soms word ik gek van mezelf en probeer dus voor veel afleiding te zorgen.

Ga zo lekker naar m'n bedje.

Tot morgen,

quote: first mum reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2008 22:20:49'));

Hoi Gerda,

dan nu eindelijk mijn verhaaltje. Een beetje anders dan wat ik eerst getypt had, maar weet het niet meer.  Had er gister niet zoveel zin meer in.
Ik ben 25 jaar en we zitten nu in de eerste ronde voor ons tweede wondertje. We hebben al een zoontje van bijna 18 maanden. En as zondag is mijn nod. Ik wacht met spanning

Gelukkig maar weer dat het nu beter gaat met de sex, want dat heb je toch echt nodig om zwanger te worden. Hebben jullie erover gepraat of ging het vanzelf weer?

@lauranaomi, het blijkt zo te  zijn dat je heel vruchtbaar bent net na het stoppen met de pil. Ik hoor ook van veel mensen dat ze na het stoppen met de pil gelijk zwanger waren.
Ik zelf vond het een fijn gevoel om eerst die hormonen uit mijn lijf te hebben dus na het stoppen met de pil hebben we het  een maand of drie met condoom gedaan. En het was daarna in de derde ronde raak.

Even een vraagje: zijn jullie veel bezig met zwanger worden? Ik bedoel denk je er  de hele dag aan? Soms word ik gek van mezelf en probeer dus voor veel afleiding te zorgen.

Ga zo lekker naar m'n bedje.

Tot morgen,

Hallo Meiden,

Ja, ben er vreselijk veel mee bezig!!!!!!!!!!!!! M'n vriend wordt er helemaal gek van haha! Maar ik kan er gewoon niets aan doen, ik wil al ruim een jaar graag een kindje en nu mijn lover het eindelijk ook wil kan ik (bijna) nergens anders meer aan denken!
Maar ik heb wel gekkere verhalen gelezen hoor!

Wat de sex betreft: toen het weer niet ging hebben we er eens goed over gepraat en toen na wat geknuffel kwam het vanzelf en nu gaat het gelukkig weer goed. We hebben rond mijn eisprong flink geklust! Eerst was ik ervan overtuigd dat het deze keer wel raak zou zijn (wel snel misschien maar ik had er een goed gevoel over) alleen aankomende zondag is mijn NOD en de vorige keer was ik drie dagen te vroeg en ook nu heb ik het gevoel dat ik een dezer dagen weer rode duiveltjes kan verwachten...

Hoe zit het met jou: ben je nog steeds niet ongesteld?

Wat betreft het 'ontpillen' daar heb ik ook wel wat last van gehad: een paar kilootjes zwaarder, een vettere huid en een paar weken buikpijn.

Nou meiden, tot 'horens' en veel succes allemaal!!

Groetjes Gerda

Hallo allemaal,
Ik ben ook nieuw hier...
Ik ben 29 en wij gaan voor ons eerste kindje. Ben in juli met de pil gestopt en na wat opstart problemen heb ik vandaag mijn eerste echte ongi dag.
Geen idee wat mijn cyclus gaat worden dus.
Ga dus ook gelijk deze maand maar ovulatie testen doen, kan ik gelijk zien of en wanneer mijn eitje komt!
Hoop uiteraard dat het bij ons snel raak is, hoor zoveel verhalen over mensen waar het niet lukt zonder medische hulp.
Allemaal veel klusplezier!
X Siem

Hoi hoi,

ben helaas ongi geworden vandaag dus wij gaan naar de tweede ronde.
Weet alleen niet wanneer mijn volgende nod moet zijn, want ben zaterdagavond al wat licht rose afscheiding verloren en zondag nog iets meer, maar wer vandaag pas echt ongi. Dit heb ik anders nooit.

Liefs,

Terug
Bovenaan