Ronde overslaan

A

Anoniem

Guest
Hey meiden! Heb net mijn echo weer gehad om IUI twee in gang t zetten. Helaas moeten we een ronde wachten.
Ik ben 5 dagen te vroeg ongi geworden en daardoor icm de hormonen zijn mijn follikels nog niet genoeg opgeruimd. Sterker nog, ik heb er nu twee van 4 cm!! Als ik nu met IUI door zou gaan, zijn de hormonen in mijn lijf t tegenstrijdig en kunnen de lege follikels niet verdwijnen. In het ergste geval kunnen ze verstenen. Dat wil ik niet, dus even een ronde wachten. Zelf klussen mag wel, dus op kerstavond mijn ei!! Misschien toch een beetje een kerstkindje.

Ik heb het ook nagevraagd van mijn LF. Na de volgende IUI krijg ik pregnyl om mijn LF te verlengen naar 14 dagen.
En dan te bedenken dat ik in juni met dezelfde vraag aan een andere dokter ( nog poli gynaecologie) zo naar huis werd gestuurd met d mededeling dat het niet erg was. Zat mijn gevoel toch goed!

Flink balen vanmorgen, want ik had net weer wat positieve energie bij elkaar voor deze IUI. Ergens ook wel lekker dat ik met de feestdagen nergens naar om hoef te kijken. Niet spuiten, geen ziekenhuis, gewoon genieten.

Alvast fijne dagen voor iedereen!

Liefs Daisy

Ben ik dan...
Ook wel een fijn idee, even geen ziekenhuis bezoeken. Nu met de feestdagen even rust. Wat grappig dat nu je denkt dat je ei op kerstavond is!!

Alvast veel plezier en geniet van de rustige kerstdagen!

Lieve groetjes

Als ik naar mijn cycli kijk zonder hormonen en dat doorreken, zou idd mijn ei op 24 december zijn. Dat zou ik wel heel bijzonder vinden, want die dag 3 jaar geleden sliepen we voor het eerst in ONS huis ipv bij hem of bij mij.
Wie weet, haha....

Dat zou dan inderdaad een mooie betekenis hebben! Ik hoop het voor je meid!...enne...volgende IUI wordt ook jou ronde!!

Hai Daisy,

Wel jammer dat je nog niet kan startten met IUI2 maar het is denk ik wel beter dat je lijf even 'opruimt' voordat jullie de nieuwe ronde in gaan. Even een ronde 'vrij' zijn om te genieten van al het andere moois rond en op de feestdagen en misschien worden jullie een aantal weken na 24 Dec wel verrast met een op kerst verwekt 'kerstkindje'. De wonderen zijn echt nog niet de wereld uit!!

Liefs Lynn.

Wat jammer dat je niet verder mag met iui twee kan me voorstellen dat je even flink baalde, maar denk idd ook dat het goed is dat je je lijf even de kans geeft om bij te komen, en wie weet wat zou dat mooi zijn op die manier toch een kerstkindje!

Ik ga in elk geval weer heel hard duimen!!

Xx Wendy

Daisy,

Balen meis, nu heeft je vroege ongi een dubbele negatieve betekenis. Maar: heb je nu met het zelf klussen wel meer kans? Of is het net als een gewone cyclus? De hormonen zijn dan zeker al uitgewerkt?

Wel fijn dat je een beetje rust hebt met kerst en dat je het een positieve draai kunt geven.

Je bent een kanjer...
Wenser

Terug
Bovenaan