Ronde overslaan

Als het goed is, zijn alle hormonen mijn lijf uit. Ik krijg de hormonen puur ter ondersteuning, omdat mijn eigen cyclus eigenlijk al heel goed is. De fostimon krijg ik om mijn baarmoederslijmvlies en eitje(s) nog net wat optimaler t emaken dan het al is. De pregnyl krijg ik puur om mijn eisprong te kunnen plannen. En volgende cyclus dan om mijn lf te verlengen.
Volgens mij heb ik dus geen extra kans nu. Mijn vriend en ik hebben ook besloten om ons deze ronde totaal niet druk te maken. Ik ga geen ovutesten meer gebruiken en we klussen wanneer we zin hebben, wel of geen vruchtbare dagen. En hebben we gee zin tijdens de vruchtbare dagen (kerstavond mijn ei), jammer dan deze ronde. We zijn vna plan deze vakantie volkomen zorgeloos door te komen en vooral niet stil te staan bij alles wat er in 2011 niet is gegaan zoals we het graag wilden.

Hoop dat dat gaat lukken!

Liefs Daisy

Het is balen maar ga lekker van je borrel genieten met kerst en alles eten wat je straks als zwangere niet meer mag. Het is k.. Omdat je al zolang bezig bent,maar eigenlijk 'nog,maar ' 1 poging met iui. Ga er toch nog helemaal vanuit dat 2012 helemaal jullie jaar wordt!

Terug
Bovenaan