Rondje banners (kijken of het lukt...?)

hihi, ik was de 23e uitgerekend en was de 20e nog bij de verloskundige geweest, hih zei; ik denk dat de baby nog wel een weekje blijft zitten, want hij heeft nog wel wat ruimte en je heb nog best veel vruchtwater.
Was er zelf ook helemaal van uitgegaan dat het zo zou zijn.

Vrijdag wat krampjes overdag maar echt niets apart, heb die krampjes ook gewoon zo, en mijn man komt half 4 thuis en pats gelijk beginnen de wëen en best gelijk heftig, en kwart voor 4 kwamen ze al om de 10 minuten en dit ging steeds vlotter.
Om half 7 werden vliezen geprikt en had ik al 9 cm ontsluiting en om 7 uur begon ik te persen en half 8 precies lag Daniel op mijn buik en was de nageboorte er letterlijk gelijk achteraan gekomen en was ik "klaar".
Dus het ging hier heel vlot.

Hoe waren jullie bevallingen? Hoe zag bij jullie die dag eruit?

Liefs Marina

Isabelle is nu 1 jaar, 5 maanden en 21 dagen.

Ik ben met 41+3 's morgens om 9uur gestript met 1,5cm ontsluiting.
Daarna even bijgekomen met een bakkie koffie bij de Hema.
Naar de sligro gegaan voor roze/witte en blauw/witte pepermunt voor in het cadeau wat we de visite op het kraamfeest zouden geven.
Hele dag gerommel in mijn buik, echt menstruatiekramp-achtig.
's avonds lekker geitenkaasje met spek gegeten (had ik beter niet kunnen doen, die zag ik 's nachts weer voorbij komen ;-)) en toen we naar bed gingen om 23.00uur zei ik tegen Stefan: "hou maar rekening met een onrustige nacht, het begint!"
En toen ging het vrij snel, meteen heftige rugweeën die wel 1,5minuut duurden en om de 10-15minuten kwamen, maar al snel kwamen ze sneller achter elkaar en kon ik ze niet goed meer opvangen.
In overleg met de verloskundige onder de douche en 30minuten later weer contact opgenomen omdat ze elkaar toch weer binnen de 5 minuten gingen opvolgen.
Had toen 3 cm ontsluiting, binnen 1,5uur 5cm en al persdrang (net alsof er golven door je buik gaan, ik daht ook te zien datmijn buik golfde tijdens de weeën).
Vliezen werden gebroken en de persdrang zakte weg tot 10-15minuten later ze in volle hevigheid terugkwamen en de ontsluiting niet vorderde, maar de rand om de baarmoedermond eigenlijk weer toenam ipv afnam.

Oh, het eten komt eraan (spareribs), uiteindelijk is Isabelle de dag later in het ziekenhuis geboren om 12.41 met ruggenkprik, vacuumpomp en knip.

Nu ga ik lekker eten.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan